• Ghallo.
    Wie heeft er deze week toetsweek? Nou, ik wel en ik kan je vertellen dat ik het haat. in de toetsweek haal ik altijd slechte cijfers, en dat vind ik kut.
    Ik begin trouwens morgen, op vrijdag. Serieus, sinds wanneer op vrijdag? Oké, het heeft wel een voordeel; er zit een weekend tussen maar toch.
    Dus, wie heeft er nog meer zo'n geweldig toetsweek? (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het volgende week en ik ga van de 8 toetsen er maar voor drie leren. ik zie wel hoe het loopt.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ook, of nouja. Die van mij was gisteren afgelopen, en het was een SE-week :')
    En, ik hoefde er maar één te maken, dus het viel wel mee.


    Protège moi de mes désirs.

    whah op onze school hebben we geen toetsweek(: en ook geen proefwerkweek-ofishethetzelfde?xd-


    T O K I O H O T E L < 3

    sacred schreef:
    Ik ook, of nouja. Die van mij was gisteren afgelopen, en het was een SE-week :')
    En, ik hoefde er maar één te maken, dus het viel wel mee.

    Mijn zus ook.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    NINAxTOM schreef:
    whah op onze school hebben we geen toetsweek(: en ook geen proefwerkweek-ofishethetzelfde?xd-

    Haha, dat is hetzelfde. -jaloers-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Haha, dat is hetzelfde. -jaloers-


    hahah okay(krul) whah, als de andere middelbarescholen hier toetsweek hebben gaan wij lekker altijd op excursie (nerd)


    T O K I O H O T E L < 3

    Nog niet, maar wel van vrijdag tot donderdag, en dat vind ik redelijk irritant XD


    Life is hard and then we die

    Mijn school doet niet aan toetsweken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet volgende week, maar de week daarop. Ik heb 7 proefwerken, gemiddeld 3 hoofdstukken per Pw. Ik heb ook een Ckv middag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Niet volgende week, maar de week daarop. Ik heb 7 proefwerken, gemiddeld 3 hoofdstukken per Pw. Ik heb ook een Ckv middag.

    7? Holy shit dat wil ik ook ;x
    maar dan niet die 3 hoofdstukken


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?