Dit kamp? Dat ga ik deze zomer doen met een vriendin, misschien kom ik iemand van Q tegen? (:
Home is now behind you. The world is ahead!
Niemand dus :'D
'Ghehe, nope. :'DDD
I don't need to explain myself, I know I'm right.
Nee, ik doe nooit dingen waarvoor ik mijn huis uitmoet, behalve als ik naar een vriend(in) ga of een 5 sterrenhotel in een warm land.
Your make-up is terrible
Assassin schreef: Nee, ik doe nooit dingen waarvoor ik mijn huis uitmoet, behalve als ik naar een vriend(in) ga of een 5 sterrenhotel in een warm land.
Bellarayne schreef: (...) Italië is een warm land ;P
Assassin schreef: (...) Maar het is geen 5 sterren hotel waar 4 keer per dag eten geserveerd word, en je de hele dag bij het zwembad en strand ligt te bakken en te vreten.
Bellarayne schreef: (...) Haha, inderdaad (: Maar da's ook niets voor mij, 4x/dag eten ;o
Assassin schreef: (...) Ik weeeeeeel Eerst ontbijt, dan tussen de middag, dan 4 uur koekjes en cakejes en dan avondeten
Bellarayne schreef: (...) Hahaha :') Ik haat een vier uurtje, dan moet je eten in je mond stouwen, en ik haat dat x)
Assassin schreef: (...) Ik ook hier, maar als je lekker warm bent, en lekker gezwommen hebt is het lekker.
Bellarayne schreef: (...) Mmmmh, ik drink meestal zoveel dat ik een waterbuik heb en er geen eten meer bij kan ;o
Nee, maar als jij in Ekeren woont, dan woon ik in het dorpje naast jou.
Omg dat scheelde maar weinig of ik was daar naartoe gegaan :'D Nu ga ik naar Tsjechië
Frankly my dear, I don't give a damn.
Nee maar ik ga wel op een kamp van die duosprong
We're all dancing to the same sad song.