• Dit kamp?
    Dat ga ik deze zomer doen met een vriendin, misschien kom ik iemand van Q tegen? (:

Home is now behind you. The world is ahead!

Niemand dus :'D

'Ghehe, nope. :'DDD

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Nee, ik doe nooit dingen waarvoor ik mijn huis uitmoet, behalve als ik naar een vriend(in) ga of een 5 sterrenhotel in een warm land.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Nee, ik doe nooit dingen waarvoor ik mijn huis uitmoet, behalve als ik naar een vriend(in) ga of een 5 sterrenhotel in een warm land.

Italië is een warm land ;P

Bellarayne schreef:
    (...)

Italië is een warm land ;P

Maar het is geen 5 sterren hotel waar 4 keer per dag eten geserveerd word, en je de hele dag bij het zwembad en strand ligt te bakken en te vreten. (cat)

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Maar het is geen 5 sterren hotel waar 4 keer per dag eten geserveerd word, en je de hele dag bij het zwembad en strand ligt te bakken en te vreten. (cat)

Haha, inderdaad (:
    Maar da's ook niets voor mij, 4x/dag eten ;o

Bellarayne schreef:
    (...)

Haha, inderdaad (:
    Maar da's ook niets voor mij, 4x/dag eten ;o

Ik weeeeeeel :9~ Eerst ontbijt, dan tussen de middag, dan 4 uur koekjes en cakejes en dan avondeten :9~

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik weeeeeeel :9~ Eerst ontbijt, dan tussen de middag, dan 4 uur koekjes en cakejes en dan avondeten :9~

Hahaha :')

Ik haat een vier uurtje, dan moet je eten in je mond stouwen, en ik haat dat x)

Bellarayne schreef:
    (...)

Hahaha :')

Ik haat een vier uurtje, dan moet je eten in je mond stouwen, en ik haat dat x)

Ik ook hier, maar als je lekker warm bent, en lekker gezwommen hebt is het lekker.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik ook hier, maar als je lekker warm bent, en lekker gezwommen hebt is het lekker.

Mmmmh, ik drink meestal zoveel dat ik een waterbuik heb en er geen eten meer bij kan ;o

Bellarayne schreef:
    (...)

Mmmmh, ik drink meestal zoveel dat ik een waterbuik heb en er geen eten meer bij kan ;o

Whaha kan ook. Ik ben gewoon een vreetzakje.

Your make-up is terrible

Nee, maar als jij in Ekeren woont, dan woon ik in het dorpje naast jou. (nerd)

Omg dat scheelde maar weinig of ik was daar naartoe gegaan :'D Nu ga ik naar Tsjechië :3

Frankly my dear, I don't give a damn.

Nee maar ik ga wel op een kamp van die duosprong

We're all dancing to the same sad song.