• Ik heb een vriendin, Daisy. We zijn al een jaar bij elkaar, maar de laatste tijd praten we niet meer. Als ik iets zeg op msn, gaat ze snel offline. Op mijn smsjes krijg ik geen antwoord. Naar haar toe kan niet, het is te duur.
    Het komt er op neer dat ik dan liever geen relatie heb dan zo een, want dit doet me gewoon pijn. Maar ik wil niet wéér degene zijn die het uitmaakt, want elke keer ben ik het. Ik ben zo bang dat het deze keer niet goedkomt en ik wil haar niet kwijt als een gewone vriendin..

    Wat zouden jullie doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien bellen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Gewoon uitmaken of zeggen dat je met haar wil praten, of stuur haar een kort gedichtje op msn die al jouw gevoelens bevat en dan ook gewoon terwijl zij offline is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is wel toevallig dat ze elke keer als jij wat zegt offline gaat. Maar misschien heeft ze wat onderlinge problemen met haar vrienden, familie, of op school? Is er niet iemand die zowel jou kent, maar ook jouw vriendin kent?

    Nou ja, in dat geval, zou ik nog even afwachten. Misschien heeft ze er een goede reden voor. Mocht het zo langer doorgaan, zou ik haar bellen. Heb je geen nummer van de huistelefoon, of heet ze die niet?

    Ik snap wel hoe je je voelt. Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten, maar dan dat eerder ík de persoon was die niets van zich liet horen. Omdat ik in de war was, en niet wist of ik mijn toenmalige vriendin nog leuk vond. Uiteindelijk zijn we best wel uit elkaar gegroeid, helaas.

    Maar misschien is zij ook in de war, of heeft ze andere problemen? Ik wens je veel sterkte in ieder geval! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Erover praten is de beste optie, ookal is hij misschien de moeilijkste. Vertel haar wat je voelt, want je kent het spreekwoord toch wel? Maak van je hart geen moordkuil. Nou, doe dat dan ook niet. Sms haar, bel haar, whatever praat met haar!

    Decoy schreef:
    Gewoon uitmaken of zeggen dat je met haar wil praten, of stuur haar een kort gedichtje op msn die al jouw gevoelens bevat en dan ook gewoon terwijl zij offline is.

    Dat laatste is wel een goeie. Als ze dan nog niets antwoordt dan weet je al waar je aan toe bent..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cacharel schreef:
    Erover praten is de beste optie, ookal is hij misschien de moeilijkste. Vertel haar wat je voelt, want je kent het spreekwoord toch wel? Maak van je hart geen moordkuil. Nou, doe dat dan ook niet. Sms haar, bel haar, whatever praat met haar!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lieve schat,
    Bel haar op! Zorg dat ze er niet onderuit kan komen en vertel haar wat jij denkt en wat jij voelt. Wees eerlijk tegen over haar en tegen over jezelf, dat is het belangrijkste. Maar natuurlijk verwacht je wel hetzelfde terug, dus probeer ook antwoorden van haar te krijgen,

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Een lange mail sturen ofzo?
    En dat je dan gewoon duidelijk beschrijft hoe je je voelt, en dat je vind dat het niet langer zo kan doorgaan. En dat als ze niet verliefd meer op je is, dat ze het dan gewoon moet zeggen. En dat als ze het uit wilt maken, je haar niet kwijt wilt als gewone vriendin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, ze reageert eindelijk.

    -    G    eesz (-) zegt:
    *ik heb geen zin in zo'n relatie.
    . (L) Dais (F)    Avoid getting hurt? No way! I want to reach you even if i'm going to fall!!..      zegt:
    *ik ook niet nee
    *ik ben altijd de schuldige hier
    *doe ik zoinzo wle wat goed in jouw ogen?



    Oké, ik ga het uitmaken. Nu krijg ik weer de schuld |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Wauw, ze reageert eindelijk.

    (..)

    Oké, ik ga het uitmaken. Nu krijg ik weer de schuld |:

    Arme jij, je mag me altijd sms'n hè! <3

    hmm
    het lijkt erop dat ze denkt dat ze iets fout heeft gedaan
    vraag uitleg, waarom ze zo reageert..probeer het uit te praten, mits jullie dat willen
    en anders
    dan sterkte
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    hmm
    het lijkt erop dat ze denkt dat ze iets fout heeft gedaan
    vraag uitleg, waarom ze zo reageert..probeer het uit te praten, mits jullie dat willen
    en anders
    dan sterkte
    xoxo
    N


    Dat denkt ze altijd, ook als er niets aan de hand is. En daar heb ik gewoon geen zin in, ik krijg toch altijd de schuld. Hoeveel moeite ik ook doe. :l

    @ Bar
    dankjewel <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je je zo voelt
    dan is het uitmaken het beste
    succes ermee
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ik ken het. (:
    Maar helaas dat het maar van één kant komt.
    En vooral als het al langer aan de gang is.
    Maar dan is het inderdaad beter om geen relatie te hebben, dan zo een.
    Ook al klinkt dat best hard. =|


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb denk ik een iets te subjectieve mening, aangezien ik niet houd van lange afstand relaties.


    Life is hard and then we die