• http://www.youtube.com/watch?v=jON5yjNDM_U&feature=sub
    It called : baby.
    iloveit;$


    when words fail, music speaks.

    Pon schreef:
    Ken het al, goed he. ^^
    Hij is nu in Londen trouwens. ^.^
    Weet ik, ik volg hem op twitter. xd


    when words fail, music speaks.

    Rosebeat schreef:
    Ik vind zijn muziek niet zo mooi :x


    You like that huh bitch

    My gosh zijn kapsel :X:|:8(zip)(lol)(yeah)(A)

    Vreselijk kapsel dus. :'D


    You can run but not hide

    Z'n haar is statisch en zit aan z'n hoofd geplakt, haha wat een loser. :X


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    loveit :9~


    -

    Kan hij niet een liedje maken waarin hij de waarheid over zichzelf in blairt...

    ("zingt" als een meisje, ego tot aan Tokio aan het plafon, ijdel, babyface, dom, niet knap enz.)


    Queen of Hell is my name

    MeLiiiikeeees.:9~


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    tiepmiep95 schreef:
    Kan hij niet een liedje maken waarin hij de waarheid over zichzelf in blairt...

    ("zingt" als een meisje, ego tot aan Tokio aan het plafon, ijdel, babyface, dom, niet knap enz.)
    Hou je EIGEN mening even voor je zelf? ik vind hem wél leuk en alles dus hoef je dit nie te posten hoor godver. Dit haat ik dus zo.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Hou je EIGEN mening even voor je zelf? ik vind hem wél leuk en alles dus hoef je dit nie te posten hoor godver. Dit haat ik dus zo.


    Er zijn vast wel meer dingen die je haat maar denk je me dat ook maar wat kan schelen? Ik zeg mijn mening. En als je alleen maar leuke reacties wilt hebben dan ben je zelf kansloos. Want dat bestaat niet meid


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    (...)

    Er zijn vast wel meer dingen die je haat maar denk je me dat ook maar wat kan schelen? Ik zeg mijn mening. En als je alleen maar leuke reacties wilt hebben dan ben je zelf kansloos. Want dat bestaat niet meid
    Jou ja. Ik scheld altijd daar kan ik niks aan doen, jij bent kansloos want wie gaat er nou een justin bieber topic bekijken als je justin bieber arrogant en al die shit vind? Dát is wat je noemt, kansloos idd.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Jou ja. Ik scheld altijd daar kan ik niks aan doen, jij bent kansloos want wie gaat er nou een justin bieber topic bekijken als je justin bieber arrogant en al die shit vind? Dát is wat je noemt, kansloos idd.


    Laat me doen wat ik wil?


    Queen of Hell is my name

    Dan (die gitarist) trekt de geweldigste gezichten.
    daar mag een grammy voor gegeven worden.
    btw. Justin heeft wel de beste gitarist van de wereld.

    zo dat is eruit x'D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ^^

    boeiend, zo'n kind.. allemaal helemal weg van. pff mij niet gezien hoor. stom. stom. stom.

    Windfall schreef:
    (...)Weet ik, ik volg hem op twitter. xd

    Ik ook, daarmee dat ik het wist! x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.