• Het spijt me maar ik ben weg hierzoo, me tegenhouden heeft nou toch geen zin meer..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    GVD

    Ke Ivy weg ik weg,!!


    *He's the one.

    NEEEE niet nog een!

    Wtc ? Wrm ? Ö ! Neeuh !
    ):

    HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WTF?
    WAAROM :O?


    don't Worry...Be gay.

    Ze kan toch uitleggen waarom?

    Ivy moet terug. DDD;

    Moeilijk uit te leggen is iets tussen mij en Ivy,, als zij weg ging ga ik ook en omgekkerd, !! ik hou mijn woord,!!!


    *He's the one.

    NEEEE niet nog een!

    Niet NOG een :O?


    don't Worry...Be gay.

    Moeilijk uit te leggen is iets tussen mij en Ivy,, als zij weg ging ga ik ook en omgekkerd, !! ik hou mijn woord,!!!

    Jammer..

    GAWD ):

    Ke Ivy weg ik weg,!!

    NEEE U.U


    don't Worry...Be gay.

    Moeilijk uit te leggen is iets tussen mij en Ivy,, als zij weg ging ga ik ook en omgekkerd, !! ik hou mijn woord,!!!

    Wat als ze terugkomt en jij weet het niet? Dan blijf jij weg maar is zij hier nog. Het zou toch kunnen dat ze haar bedenkt dat ze haar vriendinnen niet zo lang kan missen of misschien de quizen die hier worden gemaakt. Ik zou het niet kunnen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Wat als ze terugkomt en jij weet het niet? Dan blijf jij weg maar is zij hier nog. Het zou toch kunnen dat ze haar bedenkt dat ze haar vriendinnen niet zo lang kan missen of misschien de quizen die hier worden gemaakt. Ik zou het niet kunnen.


    Ik ook niet ik weet niet wat Ivy wilt of ik blij of niet, Q. is mijn leven geloof me maar zonder Ivy vind ik er niet veel aan, ik ehb haar een PB gestuurt net voor ze vertrok ik ehb IK HAAT JE tegen haar gezegt, ik wil haar gwn niet kwijt,!!!!
    .<333


    *He's the one.

    (...)

    Ik ook niet ik weet niet wat Ivy wilt of ik blij of niet, Q. is mijn leven geloof me maar zonder Ivy vind ik er niet veel aan, ik ehb haar een PB gestuurt net voor ze vertrok ik ehb IK HAET JE tegen haar gezegt, ik wil haar gwn niet kwijt,!!!!
    .<333


    Dat noemen ze echte vriendschap. Het zou nog kunnen dat ze terugkomt. De kans is denk ik wel heel groot! Gewoon de moed erin houden!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)