• drie ideetjes =3

    keis je fave.

    idee 1 : 100 dollars for you virginity
    Wanneer Kennedy en haar groep vriendinnen een weddenschap maken weet ze nog niet dat deze alles behalve makkelijk gaat worden. De weddenschap ; Wie verliest er als eerst haar maagdelijkheid? Kennedy of haar beste vriendin Milla? Wanneer ze hoort dat Milla haar oog op de knappe en jonge gymleraar Mr. Zimmerman heeft laten vallen, besluit ze dat ze iets beters moet hebben dan dat. En dan valt haar oog op de populairste jongen van school, [..]. Het duurt een tijdje voor ze echt contact krijgen maar al gauw merkt Kennedy dat hij heel anders is dan men denkt, hij is geen player of een eikel, hij is gevoelig en lief. Maar wie zal de weddenschap winnen ?


    Idee 2 : We gotta fight for this love.
    Harley leidt een alles behalve gewoon leventje. Haar vader is de zanger van een van de bekendste bands uit de Amerikaanse geschiedenis, haar moeder is een bekend ontwerpster en ze is nog nooit naar een gewone school geweest. Ze woont bij haar vader en tourt met hem en zijn band mee door heel de wereld. Maar zodra het zomer wordt gaan ze weer naar de festivals en daar ontmoet ze verschillende bijzondere mensen en bands, met eentje in het bijzonder.


    Idee 3 : everything I'm not.Eowyn is altijd al jongensachtig geweest, totdat ze echt verliefd. Enkel er is een probleem, hij heeft al een vriendinnetje. Zij is het mooiste en meisjesachtige meisje van de school en dus schakelt ze de hulp in van haar supervrouwelijke zusjes. Maar kan ze wel echt veranderen in iemand die ze overduidelijk niet is? Of zal het allemaal lukken ?


    Ik kies Idee :
    Welke celeb [ja ik wil fanfic :3] :
    Origineel :
    Titel :


    We can only learn to love by loving.

    Cacharel schreef:
    Idee nummer 1.
    Nick Jonas als Celeb :9~
    en het is orgineel.
    En ik vindt die titel leuk!


    All was well.

    1


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.