• Jha man!
    Ik ben gewoon 17x uitgamaakt voor emo vandaag! ;o
    Egt een stelletje Naaiers in de stad jho!.,
    Warom ben je emo,, als je een the hip mutjes draagt met een strikje er in., en Extensions?! ;o
    Tsss,.
    *niks tegen Emo's*
    Bhut,. Ik vind het egt belachelijk,, dat je neit eens meer een strikje kan dragen,, en je al meteen in een hokjeword gedouwt..
    Want als ik morgen dat strikje en me extensions thuis laat, ben ik opeens weer normaal?! ;o
    Dus,, whie gaat er gezellig Emo zijn met mij vandaag?!! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chambermaid schreef:
    (...)
    Dat deden ze bij mij en mijn beste vriend vandaag ook, maar dat was echt een zware epic fail, want we vingen ze steeds op :"D

    DAs wel COol!
    Ik werd ook bekochelt,, toen ik de fietsekelder uit liep,, allen ze miste steeds! =D
    En ik heel Chill veder lopen., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)


    Dat is altijd zo, blaffende honden bijten niet. Haha, wel geniaal van die viool.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik werd altijd emo genoemd! maar mijn stijl was lolita >.< Nu ben ik..ik : D volgens bepaalde mensen nog steeds emo -_- en ik heb niet eens emo haar of kleding :/ -niks tegen emo want ze zijn super lief en cuwl- :3


    The Truth is always merciless

    Ik word al voor emo uitgemaakt als ik in mijn zwarte jas, skinny en zwarte all stars loop. Niks van aantrekken dus.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik werd ook gothic en emo genoemd. Ik hield van Metal en droeg zwart met van alles en nog wat ^^
    I like strikjes =3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Gewoon negeren. Zolang je je zelf maar prettig bij je stijl voelt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    achg.. laat ze
    alsof die mensen zo 'normaal' zijn..


    I live in myn own Cinderella story .

    volgens mij betekent Emo inmiddels voor de meeste; Iedereen die niet zo is als ik
    Ofzo ;P

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 10:22 ]

    Jah,
    Ze mogen mij noemen zoals ze willen.
    Ik voel me goed =3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik niet, ik word altijd voor dom uitgemaakt.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb vandaag *&gister* zwarte nagellak op zegt meteen iedereen je bent gothic,,,echt domm:X


    ailoveejoee.

    Me2 :O

    van die eieren die denken dat ze weten wat emo is xD

    NOT


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Dat heb ik ook,Ik draag vaak zo'n strikjes omdat dat mij me past,Onlangs heeft mijn kat me bij de polsen gekrabt en sinds die dag ben ik dus emo volgens de trutten van m'n school


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Om eerlijk te zijn vind ik dat van sommige mensen niet eens zo raar. (Niet tegen bepaalde mensen hier op Q bedoelt ofzo, gewoon in het algemeen)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik niet sorry. :Y)

    Ze vroegen een keer aan mijn vriendin zo; 'ben je emo?'
    Zij; 'nee.'
    hun 'Ben je gothic?'
    Zij; 'wtf'

    Maar ik snapte hun dus niet, want ze lijkt daar helemaaaaaaal niet op.


    Smiling but close to tears.