• Hey,
    Ik wil een nieuwe serie beginnen ik heb geen rollen meer nodig want ik heb al de namen en van die dingen want ik heb het al uitgetypt ik heb wel nog niet alle delen dus. Maar het enigste wat ik nodig heb is een leuke titel. Als de mensen die titel zien dat ze hem dan ook willen maken dus kunnen jullie mij helpen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik heb er al 1 maar die vinden jullie vast niets dit is hem: I wanna grow old with you.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Joa maar waar gaat hij over???


    *He's the one.

    wat gewoontjes maar wel cool als je mij zegt waat het over gaat wil ik je wel helpen!


    I do not hook up.

    Ow dit is een stukje ervan:

    Sarah zuchtte wanhopig, hoe haalde haar moeder het in haar hoofd om deze vakantie níet naar Duitsland te gaan!? Het land, waar Sarah zo van hield. Natuurlijk was daar een reden voor, de jongens van Tokio Hotel woonde er, ze hadden er té gekke winkels en vooral.. Bill Kaulitz zou deze vakantie in Duitsland verblijven! Maarja, haar moeder had Duitsland wel weer gezien, had ze haar dochter mee gedeelt. In plaats daarvan, zouden ze naar Frankrijk gaan. "De stad van de liefde bezoeken!" kirde haar moeder toen. Ze hoorde het nogaltijd voor zich. Sarah schudde haar hoofd. " Wíl ik eens naar Duitsland, steekt ze er een stokje voor! Verdorie," ze liet haar hoofd hangen en liet zich op haar bed vallen met een zachte plof. "Liefje, ben je klaar?" "Nee," zuchtte Sarah koppig en kroop in haar bed, om haar dan onder het deken te verstoppen. "Sarah alsjeblieft. Hier hebben we het al over gehad, genoeg nu. Hophop, eruit!" Een knorrend geluid kwam vanonder het deken, waaruit Sarah's moeder kon opmaken dat ze er vanonder zou komen. Enja, ze had gelijk. 5 minuten later, stond er een Sarah met een gezicht op onweer voor haar. "Ik snap het nog steeds niet liefje, je wil nooit naar Duitsland gaan, en nu opeens wel?" "Non of your business," gromde ze gevaarlijk scherp en krabbelde snel een tas mee in haar vlucht naar de kast. Welke kleren ze nu in haar tas zou stoppen, maakte haar niet uit. Alsof er ook maar één klein kansje was om hém te zien. Ze zuchtte diep en riste de overvolle tas dicht. Ze keek haar moeder even dodelijk aan en liep dan naar beneden, haar moeder geen blik meer waardig gunnend.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hebben jullie daar iets aan?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Jah ik zal wat bedenken


    I do not hook up.

    Echt niemand?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    They Say That It's a City full of love, but what if it isn't.!!


    *He's the one.

    Dankje!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mom why do you not lisin to me?

    I dont wanna go whit you i want to germeny!

    Bill one of the best things of germeny. He's mine! Rwarrr<3

    Okee mijn slechte engels moet je wel verbeteren maar wel wat titels


    I do not hook up.

    Iedereen bedankt! Trouwens het eerste deel is er!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)