• ja ik lachte me echt in een deuk samen met mijn moeder, mijn vader is net gestruikeld over het tapijt hij lag pal voor ons in de woonkamer, gelukig is er niks aan de hand :'D Maar het was wel een grappig gezicht, eerst raakte hij het tapijt aan, toen struikelde hij half een paar passen verder en lag toen plat op de grond :'D

    Gelukkig kon hij er ook om lachen :'D

    Maargoed, is een van jullie ouders ook eens voor je gezicht gevallen?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:58 ]


    You can run but not hide

    nee, =3
    niet dat ik weet.

    Haha, nee (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Whipple schreef:
    nee, =3
    niet dat ik weet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jawel, mijn moeder. Maar dat was flauwvallen. En dus helemaal niet leuk. Maar vet eng.-Ik was alleen met haar, in de stad. En ik voelde me ineens heel klein.- ;3


    everything, in time

    Whipple schreef:
    nee, =3
    niet dat ik weet.

    Moet grappig zicht geweest zijn.

    Nee, haha.

    Jaah! Nu doe je me denken aan mijn vader die ook over het tapijt struikelt in de woonkamer en recht voorover valt. Maar hij was wel een deeltje op de salontafel terechtgekomen, terwijl wij eigenlijk onmiddellijk begonnen te lachen en mijn moeder bezorgd de woonkamer in kwam stormen. Maar in feite was hij bezig zichzelf aan het uitlachen, dus het was niets ernstigs ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jaa, mijn moeder valt vaak genoeg voor mijn neus, haha.

    Haha :'D
    Mijn moeder is een keer van de trap gevallen toen ik beneden stond te wachten. Toen lachte ik haar ook uit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn moeder glee uit op de fiets.. echt zielig want ze heeft al zoveel pijn overal :'( ik moest huilen omdat ik het zo mega zielig vond! en reuze blauweplek


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.