• Nu ik met de andere meisjes uit mijn klas om ga ik meer spijbel en alles. Ook moet ik ineens nablijven maar dat was mijn eigen schuld en die van Andre maar dat nablijven was die leraar aan het eind van de les alweer vergeten xd. Naja die meisjes zijn wel aardig enzo maar ik wil geen problemen tips?


    when words fail, music speaks.

    Niet spijbelen dus.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Niet spijbelen dus.
    Ik heb nog maar 5 lesuren gespijbeld ofzo dit jaar. (:


    when words fail, music speaks.

    Bij mij kmen wonen en met mij optrekken want ik spijbel nooit en ik heb nooit problemen want bijna elke leraar vind mij grappig terwjl ik rare humor heb :3


    We can only learn to love by loving.

    Stoppen met spijbelen inderdaad. En het gewoon gezellig hebben tot een bepaalde grens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik denk niet spijbelen =3

    Prevail schreef:
    Bij mij kmen wonen en met mij optrekken want ik spijbel nooit en ik heb nooit problemen want bijna elke leraar vind mij grappig terwjl ik rare humor heb :3
    GOED PLAN haha.
    Maar straks woon ik daar en vind ik jou een ongelovelijk kutwijf en dan? xd


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ik heb nog maar 5 lesuren gespijbeld ofzo dit jaar. (:

    Dat vind ik al veel x).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosebeat schreef:
    Stoppen met spijbelen inderdaad. En het gewoon gezellig hebben tot een bepaalde grens.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Windfall schreef:
    (...)GOED PLAN haha.
    Maar straks woon ik daar en vind ik jou een ongelovelijk kutwijf en dan? xd
    dan heb je mooi pech :3


    We can only learn to love by loving.

    Je eigen grenzen kennen.
    Nee zeggen als je weet dat je het je erna beklaagt. Laatst heb ik ook gespijbeld maar dat was met de hele klas [/ 8 fzo] dusja dat is wel een verschil.

    LasVegas schreef:
    Je eigen grenzen kennen.
    Nee zeggen als je weet dat je het je erna beklaagt. Laatst heb ik ook gespijbeld maar dat was met de hele klas [/ 8 fzo] dusja dat is wel een verschil.
    Maar ik vind spijbelen best wel leuk haha. :$
    En wij deden het een keer met zn 12'en en toen weren alleen de 2 jongens opgeschreven en die hebben nu nog steeds gezeik terwijl dat al een week geleden is.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) dan heb je mooi pech :3
    MAar dan kan niet want jij bent superduper


    when words fail, music speaks.

    Rosebeat schreef:
    Stoppen met spijbelen inderdaad. En het gewoon gezellig hebben tot een bepaalde grens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Misschien moet je je eens afvragen wat voor vriendinnen dat zijn als je door hen in de problemen begint te raken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Windfall schreef:
    (...)Maar ik vind spijbelen best wel leuk haha. :$
    En wij deden het een keer met zn 12'en en toen weren alleen de 2 jongens opgeschreven en die hebben nu nog steeds gezeik terwijl dat al een week geleden is.


    Nouja als je iets doet, moet je er de gevolgen van dragen. En als je bereidt ben om de gevolgen te dragen tja gewoon gaan. Doe ik altijd, maar ik heb een nogal zeer lakse attitude :X