• Wat voor een domme actie iemand van mijn klas uitvoerde. Het meisje waarover het gaat zit tegen de vensterbank, ze noemt Y. Ze zag een spin voorbij lopen. En echt waar, die spin was bijna onzichtbaar en ik overdrijf niet. Die wordt zo kei hysterisch en ziet de spin in haar map van Nederlands lopen. Die zat zo kei bang op haar stoel.

    Tijdens de uurwisseling, nam A haar map en begon die uit te schudden, zodat de spin eruit zou komen. Y wordt kei hysterisch en begint te wenen. Haha :'D

    Tijdens Nederlands vroeg A opeens: "Y, is de spin al weg? Daar, daar is de spin!" En dan roept S er direct achter: "Daar op uw pennenzak!" Y: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!" terwijl ze omhoog sprong op haar stoel en haar pennenzak van de tafel duwde. Die schoof haar bank zo super veel naar achter en opzij en begon kei hard te wenen. :'DD

    Oké, het is niet lief dat ik daarmee lach, want ze werd eigenlijk getreiterd/gepest, maar dat was zo grappig. ;x


    Only losers can act the way you do

    Ik heb ook wel die angst voor spinnen, dus begrijp haar eigenlijk helemaal Oo

    Fijn dat jij iemands angst grappig vind. :')