• Ik ben vorige week 5 dagen van de 5 te laat geweest op school. Ghéhe. Spijtig genoeg was ik vandaag niet te laat :'(

    Edit: Ik was vandaag lekker weer te laat. Een uurtje ofzo, ik heb het eerste lesuur helemaal gemist (a)

    Wie komt er ook zo vaak te laat? :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:05 ]


    Some people make the world special just by being in it

    1 keer te laat gekome op 2 jaar(:


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ook, door de bus (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik niet. Maar ik woon er 5 minuten vandaan. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bij ons is het gewoon zo dat als er vier keer op je te laat kaart is getekend, je twee uur moet nakomen.
    Ik heb al 2/4, en ik ben eigenlijk al vaker telaat geweest..

    HELP, ik wil niet te laat komen(huil)


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Strychnine schreef:
    Ik niet. Maar ik woon er 5 minuten vandaan. :Y)

    Dat zou ik niet leuk vinden, denk ik. Dan heb je niet zo een schoolgevoel om naar huis te gaan met zen allen en heen enzo. Nja, 5 minuutjes ofzo. Ghéhe (a)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kom ook altijd te laat, maar doordat de leraren ook te laat komen, ben ik meestal eerder als zij en dus niet te laat in de les.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kom af en toe te laat, maar dat is alleen maar als ik met de bus ben. Dan maakt de school er ook niet zo'n probleem omheen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FairyHunter schreef:
    Bij ons is het gewoon zo dat als er vier keer op je te laat kaart is getekend, je twee uur moet nakomen.
    Ik heb al 2/4, en ik ben eigenlijk al vaker telaat geweest..

    HELP, ik wil niet te laat komen(huil)

    Haha, ocharme. Dat is bij ons ook. Maar zoals ik al eerder in dit topic zei. De mensen van het secretariaat weten dat we door het slechte weer en de sneeuw enzo er niet veel aan kunnen doen; Mijn bus is altijd te laat. En serieus, ik heb al vaak 2 uur moeten nablijven. Bij ons is het na 3x al. x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik eigenlijk nooit ^^
    Door de bus ben ik altijd een half uur te vroeg x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    In de tweede kwam ik best vaak te laat, nu niet meer, dit jaar nog niet telaat gekomen. (dance)


    Smiling but close to tears.

    Everytime.M'n boeken op in top,[soms huiswerk makenxD],ik ben een soort wildebras op school.Maar
    ik haal goede cijfers.Net zoals vandaag,heb ik
    10/10 op een toets die ik de dag ervoor niet geleerd had.:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Strychnine schreef:
    Ik niet. Maar ik woon er 5 minuten vandaan. :Y)

    Ik ook.(:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 18:57 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik eens een keer omdat het sneeuwde vorig jaar ergens. Maar dat telde toen niet als te laat komen. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kom heel vaak te laat in de les. :/

    Ik kom nu ook iedere morgen en middag te laat. Maar ze zeggen er meestal niks van. En als ze dat doen heb ik altijd een verhaal klaar. :') Maar tsja, ze moeten maar begrijpen dat ik tenminste nog met de fiets naar school ga.