• Ik kreeg vanochtend op school te horen van een vriendin dat mijn crush waarschijnlijk naar een andere opleiding gaat en van school af gaat :/

    En dat vind ik even echt niet cool als dat echt zo is! :/

    Ik denk dat ik nu dit half jaar maar eens echt nodig tegen hem moet gaan praten ookal durf ik niet :/

    Ik heb hem wel op Hyves maar hij reageert op geen één krabbel, ook niet op die van zijn vrienden en hij doet er niet veel mee :')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 16:35 ]


    dream, dare, fly!

    Zoek hem anders op Hyves op? :'D En kom zo in contact met hem of iets dergelijks. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wat JoJudicious zegt, heb ik ook gedaan. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    JoJudicious schreef:
    Zoek hem anders op Hyves op? :'D En kom zo in contact met hem of iets dergelijks. :'3

    aaaaaaaaa. Dat is kut.
    Ik vindt dat je meer met hem moet praten, en als hij echt van school af gaat, zeker contact houden, via hyves/msn ofzo. :Y)


    Smiling but close to tears.

    JoJudicious schreef:
    Zoek hem anders op Hyves op? :'D En kom zo in contact met hem of iets dergelijks. :'3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is zeker rot, zoek hem op, op hyves of zeg gewoon wat tegen hem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JoJudicious schreef:
    Zoek hem anders op Hyves op? :'D En kom zo in contact met hem of iets dergelijks. :'3


    I need you like a heart needs a beat

    JoJudicious schreef:
    Zoek hem anders op Hyves op? :'D En kom zo in contact met hem of iets dergelijks. :'3


    Haha ik heb hem al sinds begin september op Hyves maar dan durf ik ook niet echt en hij reageerd ook nooit op krabbels ofzo van vrienden dus dat heeft ook niet echt heel veel zin :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha ik heb hem al sinds begin september op Hyves maar dan durf ik ook niet echt en hij reageerd ook nooit op krabbels ofzo van vrienden dus dat heeft ook niet echt heel veel zin :')

    Niet geschoten is altijd mis? :'3
    En anders gewoon brutaal doen en naar z'n msn vragen. Een nee heb je en een ja kun je krijgen. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    AHAHAHA ANNE XD
    met je Passoa.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    AHAHAHA ANNE XD
    met je Passoa.


    Whahaha ssstttt! x'D
    Die leraren vonden me al druk vandaag :')


    dream, dare, fly!

    Ghaha, ik wist meteen dat dit over je crush zou gaan _O_
    TALK baby, TALK. Anders ga je er flink spijt van krijgen. Als het nu misloopt kun je in elk geval zeggen dat je het hebt geprobeerd.


    No growth of the heart is ever a waste