• Ik vind het zo levenloos als mensen iemand na apen op quizlet. Dan bedoel ik de naam. Ze kunnen dan zelf geen leuke naam vinden en dan nemen ze hem maar over.

    Dat is zo doood:S

    Wat bedoel je er mee?
    Het is me namelijk tot nu toe nog niet opgevallen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 21:28 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap niet wat je bedoeld?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb 't nog niet gezien. Maar ik vind na-apen altijd al zo klote. Ik ken het.


    I live for the applause, you will die for it.

    Na dan zijn er mensen die dan een naam hebben verzonnen en een nieuwe die heeft dan bijna de zelfde naam. Het komt nu niet meer zo vaak voor maar eerst was het erg. Dan hadden veel de zelfde naam. Mss is het nu niet meer zoveel omdat Th nu wat minder popy geworeden is. Iedereen had dan : xxx bill of xxxtom.

    Ik zou zogezegd eens een hebben nageaapt maar ik had dat kind nog nooit gezien + ik had die naam al in gedachten! -.-
    Maar ik steel geen namen of zo, ik krijg soms wel inspiratie door een andere naam, maar ik neem er geen over ...
    Was het trouwens niet zo dat je geen usernames kan gebruiken die iemand al bij 'oude usernamen' heeft staan?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    me didn't see it,
    maar het kan natuulijk.
    en ach ja, na-apen gebeurd nu eenmaal :')

    Maar ik heb het danokk niet zo heel erg special over namen maar ook met ideeën voor verhalen. Hebik zo'n hekel aan.

    originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken (nerd)

    Poseidon schreef:
    Wat bedoel je er mee?
    Het is me namelijk tot nu toe nog niet opgevallen.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.