• Hi :] Met carnaval willen een vriendin van mij en ik als fee gaan, maar we hebben dus vleugels nodig D:
    En iemand zei dat je die bij de Claire's kan halen, maar daar heb ik nooit zo op gelet..
    Dus weet iemand of ze bij de Claire's vleugels hebben? En zo ja, welke kleur?

    Ps: Ik snap de site van de Claire's niet, er staan geeneens spullen uit de winkels op o_o

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 19:08 ]


    Alis volat propriis.

    Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die hebben er zwarte met paarse sterretjes op denkik, en ook nog andere maar ik weet niet welke :X

    Ik ga samen met een vriendin duivel zijn bij carnaval :D


    Real music is hidden behind the notes

    Ik denk van niet, maar zoiets kan je toch in een carnavalwinkel kopen?


    -

    Rosebeat schreef:
    Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien.

    geen idee, ben er al tijdje niet meer geweest ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Verplaatsing naar Lifestyle.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ja, maar niet bij alle Claire's volgens mij.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk dat de Claire's dat wel heeft, en anders kan je het in een feestwinkel proberen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk dat ze dat wel zullen hebben tijdens de carnaval periode. Vooral in roze, wit en paars denk ik. Met pluche. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    De beste manier om erachter te komen is te gaan kijken of ze het hebben(lol)

    PS: Elke claires is weer anders hea.. ik ahd vroeger trouwens vleugels van de H&M toen ik nog klein was.

    Ja =]


    We can only learn to love by loving.

    Oke, bedankt iedereen n__n
    Donderdag zal ik wel kijken of ze er zijn, maar ik dacht, ik vraag het toch maar even na, omdat de Claire's niet in de buurt zit bij de winkels waar ik zowieso moet zijn [;


    Alis volat propriis.

    JHa, was er vandaag nog,, heb ze zien hangen.. ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    In Happyland hebben ze veel. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.