• Wel, er zijn mensen die Harry Potter of Twilight hebben gezien en dan zeggen 'Dat was té onrealistisch'. Ik bedoel, gaat een film over tovenaars, heksen, vampieren en weerwolven dan ooit realistisch zijn !? En dat vind ik zo belachelijk van die mensen, als ze niet van onrealistische films houden waarom gaan ze dan in godsnaam naar Harry Potter of Twilight fso kijken? Sorry, ik verveel me en dan begin ik over vanalles te lullen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omdat die geen leven hebben en omdat da zeikers zijn ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Vind ik ook. Kijk dan gewoon níet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat het niet echt om die vampieren en tovernaars gaat, maar meer om de verhaallijn. Hoe de mensen zich gedragen en hoe alles opeens samenkomt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Eloquent schreef:
    Vind ik ook. Kijk dan gewoon níet.


    Just a simple "I love you" (:

    OverMyHead schreef:
    Ik denk dat het niet echt om die vampieren en tovernaars gaat, maar meer om de verhaallijn. Hoe de mensen zich gedragen en hoe alles opeens samenkomt.


    J.K Rowling is toevallig wel de 2de rijkste van Engeland, op 1 staat de Queen, en haar boeken zijn geweldig en word bijna door iedereen gelezen, dus er zit wil degelijk een verhaallijn in.


    Cowards die many times before their deaths.

    Eloquent schreef:
    Vind ik ook. Kijk dan gewoon níet.


    Smiling but close to tears.

    Idiotique schreef:
    (...)

    J.K Rowling is toevallig wel de 2de rijkste van Engeland, op 1 staat de Queen, en haar boeken zijn geweldig en word bijna door iedereen gelezen, dus er zit wil degelijk een verhaallijn in.


    Daar heeft ze ook totaal niet over.Heeft ze gezegt dat er geen verhaallijn in de boeken/films zit? Nee, dat dacht ik ook al.Dus moet je haar niet uit het niets 'aanvallen'.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 18:17 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    (...)

    Daar heeft ze ook totaal niet over.Heeft ze gezegt dat er geen verhaallijn in de boeken/films zit? Nee, dat dacht ik ook al.Dus moet je haar niet uit het niets 'aanvallen'.


    ik 'val' niemand aan, ik zeg gewoon mijn mening.


    Cowards die many times before their deaths.

    Of een verhaal realistisch is komt niet door of het wel of niet echt kan. Met realistisch bedoelen ze van; hoe het overkomt. Als jij op het moment dat je de film ziet, echt je in kan beelden dat het kan, dan is het realistisch. Als je een film ziet waarbij je constant denkt; dat kan nooooit, zo nep! Dan is het onrealistisch. Kan het niet zo goed uitleggen volgens mij xD Maar als er een vampier invoorkomt, hoeft het dus niet gelijk onrealistisch te zijn.

    Iets kan onrealistisch zijn & iets kan té onrealistisch zijn. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Mee eens (:
    Daarom kijk ik ze ook niet. Dan hoef ik er ook niet over te zeuren :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het juist leuk om me in te leven in de Harry Potter en Twilight wereld. Lekker kijken naar dingen die niet kunnen en je fantasie de vrije loop te laten gaan. Juist leuk! (H)

    Ik ben het er niet mee eens dat het onrealistisch is, dan moet je maar niet kijken/lezen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    OverMyHead schreef:
    Ik denk dat het niet echt om die vampieren en tovernaars gaat, maar meer om de verhaallijn. Hoe de mensen zich gedragen en hoe alles opeens samenkomt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh, ik vind Twilight onrealistisch. Dat komt niet doordat er vampiers en weerwolven in voorkomen, maar puur een aspect van de film, namelijk Bella's acteren. Haar dialogen brengen de boodschap over dat ze stapelgek is op Edward en dat ze alles zou geven om bij hem te zijn, maar wanneer ze bij hem is komt ze bij mij over als een een depressieve zitzak. Van alle actrices die ik heb gezien is zij een van de beroerdste.

    Ik denk dat er andere dingen meespelen in de beoordeling of een film al dan niet realistisch is :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Eloquent schreef:
    Vind ik ook. Kijk dan gewoon níet.