• Ik ging vandaag zwemmen en er was steeds niets aan de hand. Tot de badmeester kwam met het bericht dat we uit moesten kijken aangezien er een paar jongens achter ons aan zaten. Maar we moesten ons geen zorgen maken, want ze hielden ons al in de gaten.

    Maar goed, wij gingen dus naar het andere bad, want het bubbelbad stond aan. Nog geen minuut later waren er twee kerels van die groep ook bij ons in het bad. Wij maar naar de sauna toen de bubbels klaar waren, even later zitten er weer twee anderen van die groep in de andere sauna. Toen gingen we dus maar naar de badmeester en hadden we er geen last meer van.

    Tot we gingen douchen en naar huis gingen, die hele groep stond daar in eens. De hele tijd lief lachen en zo en toen ik naar huis ging, gingen hun nog heel leuk: Doeii! Zeggen.

    Weirdo's.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Creepy


    I need you like a heart needs a beat

    lol, eenkeer ging ik ook zo zwemmen ja,
    werd ik eerst gestalkt door 3 turkse mannetjes omdat die ene mij 'leuk' vondt, daarna door een mannetje die 4jaar ouder was ofzo.

    En een andere keer ging zon hippiegast me vriendin uitvragen XDDDDDD.


    Smiling but close to tears.

    Dat had ik vorig jaar op vakantie; Die jongens gingen telkens precies voor mijn vriendin en ik in het water springen, en gingen naast ons op de kant zitten enzo. Iel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat zijn sommige jongens gek eigenlijk. Lekker meisjes lastig vallen voor wat aandacht. Positieve aandacht krijgen ze in elk geval niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    leuk compliment toch, dat ze zoveel aandacht aan je besteden:P
    heb ook eens een keer gehad dat 2 mannen tegen mij beweerden dat ze Ali B en Yes-R waren en zo en daar hebben een vriendin en ik toen vet veel mee gepraat en dat was keigezellig:'D
    die zaten toen ook allemaal dat ze ons mooi vonden enzo:PxD


    Why don't you break my heart

    't Zijn gewoon dikke Nolifers. (';


    Has no one told you she's not breathing?

    Vind je het gek Laura, mooie meisjes worden nou eenmaal gestalkt. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    NNECxEvaa schreef:
    Vind je het gek Laura, mooie meisjes worden nou eenmaal gestalkt. (krul)

    Dan liepen ze zeker achter die vriendin aan, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Raar :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stiekem hoorde ik bij die groep (nerd)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iel, creepy.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Trieste mensen zeg, bij ons in het zwembad komen altijd van die jongens die denken dat ze stoer zijn naar je toe om te zeggen dat hun vriend je lekker vindt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel ongemakkelijk ja. Ik heb een wat minder prettige situatie meegemaakt in het zwembad die wat verder ging dan alleen wat schreeuwen en stalken dus ik kan me heel goed voorstellen dat je pret snel bedorven is.
    Ik heb overigens dat als ik in bikini rondloop dat ik me heel kwetsbaar voel op zo'n moment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze vonden jullie er gewoon leuk uitzien denk ik :'D Zie het al een compliment.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rewind schreef:
    Creepy


    your eyes are like stars in the night.