• Ik moest nog een samenvatting voor mijn boekverslag. Dus ik dacht, daar ga ik wel even mee bezig zijn. Dus ik lees de opdracht, staat er dat de samenvatting van Internet afgehaald mag worden. Dus ik 'Kopieren' en daarna 'Plakken'. Ik heb netjes de bron erbij vermeld. Dus nu hoef ik alleen nog mijn keuze opdracht, en dan ben ik helemaal klaar.

    Mogen jullie dat ook?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja,wij moeten een verslag kopieëren en onze mening er dan over geven


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wij mogen dat alleen als we hem dan aanpassen zodat de samenvatting in onze eigen woorden is


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    wij mogen dat alleen als we hem dan aanpassen zodat de samenvatting in onze eigen woorden is


    Bohh, dan kun hem net zou goed zelf maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee dat mag niet, ze zeggen altijd; 'We komen erachter als je het van internet haalt, en dan heb je een 1'
    Echtstom.:X


    Smiling but close to tears.

    Nou ik heb dit hele weekend een leesverslag moeten maken. En bij alles wat je vertelde moest je dat stukje tekst uit het boek halen. Was zo'n vraag. Welke karaktereigenschappen heeft de hoofdpersoon, moet je dat hele boek door om een stukje te zoeken waaruit blijkt dat ze behulpzaam is ofzo.
    Wat een kut werk!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    XLightAngelX schreef:
    wij mogen dat alleen als we hem dan aanpassen zodat de samenvatting in onze eigen woorden is


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meestal mogen wij dat niet. Maar ik doe het wel altijd. En dan verander ik het gewoon een beetje enzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik moet opschrijven op welke datum ik welke hoofdstukken heb gelezen en die dan samenvatten en mijn mening erbij geven. :')

    You lucky bastard. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee --'
    Wij moeten ons eigen verslag schrijven! Ö

    Crush schreef:
    Nee dat mag niet, ze zeggen altijd; 'We komen erachter als je het van internet haalt, en dan heb je een 1'
    Echtstom.:X

    Crush schreef:
    Nee dat mag niet, ze zeggen altijd; 'We komen erachter als je het van internet haalt, en dan heb je een 1'
    Echtstom.:X


    Dat zeggen zeggen ze ook altijd bij mij op school. Maar dan vraag ik me af HOE ze er achter komen.


    it's so empty living behind these castle walls

    euh, nee. Dan krijg je een dikke vette I, wat een dikke vette 1 betekend.


    Destroy what destroys you.

    Nee. Sterker nog: hij wordt door een plagiaatscan gehaald.
    We mogen wel citeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms wel en soms niet (: De laatste tijd steeds vaker :'D


    Get back motherfuckerz'