• Gisteren had ik al een SA geschreven en een topic gemaakt over dat ik momenteel echt in een dip zit en me nu dus waardeloos voel, zeker na gistermiddag.
    Maar nu heb ik dus afleiding nodig, want de gedachtes blijven de hele tijd in me opkomen en om nou weer de hele dag te gaan huilen en peinzen, nee dank je.
    Mijn muziek staat al aan en ik ben Duits aan het leren. Normaal werkt het zo wel een beetje, maar nu dus niet... En ik moet nu echt gaan leren, anders ga ik dus echt dood.

    Heeft iemand wat tips zodat ik even mijn gedachten wat kan verzetten?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Met ons praaaaaaten. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik zou gewoon even naar buiten gaan en een stuk rennen ofzo. Of even vragen of er een vriendin langskomt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen tips voor je meid
    ik kan mij hier ook niet concerteren op mijn school werk.
    Toch veel sterkte. (flower)


    Your Butt is Mine!

    Rosebeat schreef:
    Ik zou gewoon even naar buiten gaan en een stuk rennen ofzo. Of even vragen of er een vriendin langskomt (:

    Mijn vriendinnen begrijpen mijn situatie gewoon niet en om met dit weer naar buiten te gaan... I don't wanna die o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    muziek luisteren waar je kei hyper word, of ga stomme youtube filmpjes zoeken waar je hard om moet lachen!


    People who are meant to be together always find each other in the end.