• Vandaag is het de laatste dag van de ‘Week van Respect’ op Quizlet. Deze week hebben we goed op het forum rondgekeken naar de users die ons ontzettend goed hebben ondersteund en geholpen. Bij deze een ontzettend groot Dank-je-wel aan de volgende users:

    - Shambhala
    - Genius
    - OverMyHead
    - Everlasting
    - Geke
    - Ladybird
    - 151209
    - Messias
    - Photographs
    - Sehnsucht

    De meeste van jullie zullen waarschijnlijk nog steeds vinden dat het niets heeft uitgemaakt en dat er geen verschil is. Maar soms helpt het om dieper te kijken dan enkel de oppervlakte. Er is deze week ontzettend veel veranderen en diegene die ons hebben ondersteund zijn we dan ook ontzettend dankbaar allemaal. Als je niet op het lijstje staat wil dat niet zeggen dat we je niet dankbaar zijn, deze mensen sprongen er enkel bovenop. Dus iedereen, nogmaals;Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ondersteuning.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 11:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 jan 2010 - 13:06 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zzzz..


    everything, in time

    naja ik was een van de eerste users met die afbeelding word ik niet genoemd maar ach komt zeker door school :(

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 18:36 ]

    Everlasting schreef:
    Graag gedaan, ik wil gewoon een leuker Quizlet dan hoe het een week geleden was. En respect speelt daar een grote rol in, ik denk dat het deze week al goed verbeterd is. ;DD

    Agree :Y)
    Waarom ben ik het eigenlijk altijd met jou eens o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Agree :Y)
    Waarom ben ik het eigenlijk altijd met jou eens o_O
    omdat jullie anouks zijn


    We can only learn to love by loving.

    Graag gedaan!
    En ik hoop dat door deze actie de ogen van andere users zijn opengegaan. Zo niet, hoop ik dat dat nog komt.

    Ik wil maar één ding zeggen dat enorm veel helpt om de sfeer te verbeteren: Als je zelf vriendelijk bent, heb je 90% kans dat ze ook vriendelijk tegen jou doen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben neutraal.


    Cowards die many times before their deaths.

    He ik sta ertussen :'D Vraag me alleen af wat ik heb gedaan zodat ik daar sta (A)


    -

    Ik vindt dat er niets veranderd is? :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LadyBug schreef:
    (...)
    Ik merk toch echt wel verandering, er is deze week een stuk minder ruzie gemaakt op het forum.


    Nou, maar misschien is dat enkel vanwege de week van respect en is het volgende week weer net zo als voorheen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ga hier even mijn mening neerzetten. Ik vind dat er geen week van respect nodig moet zijn om een betere sfeer te krijgen ik vind dan ook dat hij niet geholpen heeft. Vroeger had men hier meer respect voor elkaar omdat de sfeer goed was. Maar de meeste sfeermakers zijn weg en iedereen heeft en slechter humeur gekregen. Een week van respect helpt hier niet mee, we moeten de sfeer verbeteren en wanneer de sfeer beter is zal het respect hier voor elkaar ook toenemen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Ik ga hier even mijn mening neerzetten. Ik vind dat er geen week van respect nodig moet zijn om een betere sfeer te krijgen ik vind dan ook dat hij niet geholpen heeft. Vroeger had men hier meer respect voor elkaar omdat de sfeer goed was. Maar de meeste sfeermakers zijn weg en iedereen heeft en slechter humeur gekregen. Een week van respect helpt hier niet mee, we moeten de sfeer verbeteren en wanneer de sfeer beter is zal het respect hier voor elkaar ook toenemen.
    ik sluit me hierbij aan ook omdat sommigen die in dit topic geprezen worden -noemt geen namen- in deze week overduidelijk wél ruzie hebben gemaakt en daardoor anderen hun mening niet gerespecteerd hebben.


    We can only learn to love by loving.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Agree :Y)
    Waarom ben ik het eigenlijk altijd met jou eens o_O

    Omdat we beide gewoon Anouk zijn? :Y)


    -

    Enigma schreef:
    (...)ik sluit me hierbij aan ook omdat sommigen die in dit topic geprezen worden -noemt geen namen- in deze week overduidelijk wél ruzie hebben gemaakt en daardoor anderen hun mening niet gerespecteerd hebben.

    Indeed, hier ben ik het ook weer mee eens. Als de sfeer hier beter word komt het respect vanzelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Go OverMyHead (hoera)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Waar was deze week van respect eigenlijk voor?


    Life is hard and then we die