• Wat lijken jullie de pijnlijkste manier om dood te gaan???


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Levend verbranden, -begraven, -gevild, -opgesneden en doodbloeden. bah $:


    -

    Genius schreef:
    Levend verbranden, -begraven, -gevild, -opgesneden en doodbloeden. bah $:

    wat zij zegt ;$

    Ik denk zowat alles, zelfs euthanasie, want dan krijg je nog een prik en that hurts! x'D
    Dus ik denk alles behalve sterven in je slaap.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Door messteken


    it's so empty living behind these castle walls

    Wurgen, villen, verdrinken, onderkoelen of levend verbrand worden.

    Verkracht worden, vervolgens al je vingers en tenen afgesneden te hebben en dan levend gespits worden, maar dat je nog 7 dagen moet wachten tot je van de honger dood gaat.
    :X


    Where there is a sea there are pirates...

    Gevild worden lijkt me vreselijk. Opgehangen worden minder want meestal raak je buiten bewustzijn. Een kogel door je hoofd heen krijgen en dan nog heel even leven. Dat lijkt me ook echt pijnlijk.


    behind very angel is a demon

    Dat er per seconde ledematen van je afgesneden worden tot je alleen nog een romp hebt. En dan wachten tot je dood bloedt. Gruwelijk, bah.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    levend begraven worden,dood gesneden wordne en moeten wachten tot je doodbloed

    Ik heb mijn vader zien (creperen!) sterven aan kanker en ik had soms echt van die momenten dat ik hem persoonlijk uit zijn lijden wilde verlossen zoveel pijn dat hij heeft gehad die laatste dagen je houd het je echt niet voor mogelijk.
    1 ding weet ik nu al zeker, moest ik ooit kanker krijgen vraag ik als ik het echt niet meer uithoud en er niks meer aan te doen is om euthanasie want in zo'n pijnen sterven dat wens je niemand toe.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    verdrinken.

    Verdrinken, verbrand, Gevilt, leven begraven..
    Ik heb gister een sirie geien, daar werd iemand levent opgegeten door drie honerige honden..
    Dar lijk me nou ook niet egt prettig!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 6:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    de pijnbank, dus langzaam uit elkaar getrokken worden


    "Let them eat cake!"

    Oh ja, en kinderen die met stokjes in je buik prikken je uitgewanden er uit halen en die opeten. jaja, check de film Vinyan. XD


    "Let them eat cake!"

    Vetbranden in stukke gesneden worden of een ziekte


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall