Ja super zielig. Ik zit in de bijkeuken op de computer en de hond slaapt in de benche -of hoe je dat ook schrijft- in de woonkamer. En hij begon ineens te janken en te piepen, doet die af en toe wel vaker als ie droomt. Maar nu echt vet hard. Dus ik loop der naartoe, en normaal word hij altijd meteen wakker. Maar ik heb hem helemaal wakker moeten schudden omdat hij zo vast sliep. En hij was ook echt helemaal bang. Super zielig ;[.
Dus nu vraag ik mij af of honden bewust nachtmerries kunnen hebben? Ik bedoel als hij droomt zie ik wel eens dat hij liggend gaat rennen, of bijvoorbeeld piept of zachtjes blaft. Maar zouden ze dat dan ook echt mee krijgen net zoals dat wanneer wij een nachtmerrie hebben gehad? Want hij is serieus echt bang nu, en dat komt ook niet zomaar lijkt me .
Dus nu vraag ik mij af of honden bewust nachtmerries kunnen hebben? Ik bedoel als hij droomt zie ik wel eens dat hij liggend gaat rennen, of bijvoorbeeld piept of zachtjes blaft. Maar zouden ze dat dan ook echt mee krijgen net zoals dat wanneer wij een nachtmerrie hebben gehad? Want hij is serieus echt bang nu, en dat komt ook niet zomaar lijkt me .
Wie du mir, so ich dir.