• Ja super zielig. Ik zit in de bijkeuken op de computer en de hond slaapt in de benche -of hoe je dat ook schrijft- in de woonkamer. En hij begon ineens te janken en te piepen, doet die af en toe wel vaker als ie droomt. Maar nu echt vet hard. Dus ik loop der naartoe, en normaal word hij altijd meteen wakker. Maar ik heb hem helemaal wakker moeten schudden omdat hij zo vast sliep. En hij was ook echt helemaal bang. Super zielig ;[.

    Dus nu vraag ik mij af of honden bewust nachtmerries kunnen hebben? Ik bedoel als hij droomt zie ik wel eens dat hij liggend gaat rennen, of bijvoorbeeld piept of zachtjes blaft. Maar zouden ze dat dan ook echt mee krijgen net zoals dat wanneer wij een nachtmerrie hebben gehad? Want hij is serieus echt bang nu, en dat komt ook niet zomaar lijkt me :\.


    Wie du mir, so ich dir.

    Och, arme Kyoto. ):
    Ik denk het wel eigenlijk. ;x
    Althans aan je verhaal van z'n reactie te horen. =|
    Geef 'm maar een knuffel van mij. :'DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja dat kan(: Maar als ze eenmaal terug inslaap zijn, zijn ze dat zo weer vergeten hoor(:


    .

    Aahw wat zielig! :/
    Arm hondje van je!
    Btw ik denk wel dat dat kan, maar zeker weten doe ik het niet


    dream, dare, fly!

    BlackxRoses schreef:
    Ja dat kan(: Maar als ze eenmaal terug inslaap zijn, zijn ze dat zo weer vergeten hoor(:
    Oké gelukkig :Y). Hij slaapt alweer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat heeft Bikkel nou ook altijd! Maar mij is verteld bij biologie dat honden niet kunnen dromen. XD


    -

    JoJudicious schreef:
    Och, arme Kyoto. ):
    Ik denk het wel eigenlijk. ;x
    Althans aan je verhaal van z'n reactie te horen. =|
    Geef 'm maar een knuffel van mij. :'DDD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik denk dat dat wewl wel kan zoals bij ons,Techinsch gezien zijn wij ook zoogdieren zoals de hond


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik denk dat het wel kan, maar ik denk niet dat een hond die droom onthoud. Het lijkt me eerder dat jou hond gewoon nog in de angst van die droom zat toen ie wakker werd. Die droom zijn ze volgens mij gauw vergeten.
    Die van mij droomt ook heel vaak x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ach, dat is super zielig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat heeft mijn Alix ook altijd. Zo zielig, dan kruipt hij helemaal tegen me aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm, ik denk het wel.
    Mijn hond blaft af en toe ook eens als hij slaapt, dus hij kan zeker dromen. En als ze kunnen dromen, waarom dan geen nachtmerries? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat kan zijn, ja


    your eyes are like stars in the night.

    De hond van de buren is hier wel eens, en dan ligt hij midden in de kamer zodat je er niet langs kan, maar dat wou ik niet zeggen. Nee als hij slaapt trekt ie zo vet spastisch met zijn pootjes, en piept ie enzo, doet ie zijn oogjes halfopen en weer dicht. Dus ik denk wel dat honden nachtmerries hebben ja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb 3 honden, en een van die droomt ook wel. en dan gaan z'n voetjes op en neer en begint die te piepen. maar volgens mij is dat normaal bij honden ^^

    -en je moet een beetje oppassen, als je ze dan aanraakt kunnen ze wel is schrikken en bijten, maar ik weet niet hoe jouw hond is haha-

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 11:43 ]

    xCIxTHx schreef:
    ik heb 3 honden, en een van die droomt ook wel. en dan gaan z'n voetjes op en neer en begint die te piepen. maar volgens mij is dat normaal bij honden ^^

    -en je moet een beetje oppassen, als je ze dan aanraakt kunnen ze wel is schrikken en bijten, maar ik weet niet hoe jouw hond is haha-
    Gheheh ja dat weet ik, maar ik heb gelukkig al mijn vingers nog en geen bijtwonden in mijn arm, hahah. Nee ik doe altijd heel erg voorzichtig :Y)


    Wie du mir, so ich dir.