Dat kijk ik nu. En dat speelt op Vtm. En gaat erover dat ze 1 volwassene en 5 kinderen zoeken voor de My name is Michael show. Een tribute aan Michael.
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze een tribute willen doen aan Michael maar het is ook net alsof ze hem willen vervangen.
- Home
- Forum
- Multimedia
- My name is Michael
My name is Michael - Multimedia
-
9 jan 2010 - 21:409 jan 2010 - 22:03
Ik heb oiok niets met Michael jackson maar echt geweldig om naar te kijken. (':
I believe in music the way some people believe in fairytales.
9 jan 2010 - 22:0410 jan 2010 - 0:5810 jan 2010 - 1:07Plethora schreef:
Ik vind het jammer..
Michael dood en lap, alles gaat over hem.
- Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -10 jan 2010 - 1:13Ik heb niets met MJ, dus ik heb er ook niet naar gekeken. Vind het ook dat al die shows en alles altijd komen als ze dood zijn. Maar dat vind ik dan.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny
10 jan 2010 - 2:22Strychnine schreef:
Ik heb niets met MJ, dus ik heb er ook niet naar gekeken. Vind het ook dat al die shows en alles altijd komen als ze dood zijn. Maar dat vind ik dan.
Ik ben het volledig met je eens.[ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 2:23 ]
.
10 jan 2010 - 9:26Ik heb het gekeken. Ik vond het erg leuk! Vooral dat blonde kleine jochie.
10 jan 2010 - 9:35Plethora schreef:
Ik vind het jammer..
Michael dood en lap, alles gaat over hem.
- Kon dat nu niet toen hij nog leefde? :l -
Ja idd! Michael is dood, ik denk niet dat je hem kunt vervangen.You were much more muchier, you've lost your muchness.
10 jan 2010 - 9:53Ik heb gekeken en vond het wel vet. Vooral die kleine kinderen waren leuk En hoe sick goed sommige mensen kunnen dansen
Het is altijd, dat als een artiest dood gaat dat mensen nog geld aan hem/haar verdienen. Net als met Elvis, Junkie XL had op een gegeven moment ook een nummer gemaakt van een liedje van hem. Tsjah.Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
10 jan 2010 - 9:57Ik vind het zo'n onzinnig programma. De echte Michael is dood, niemand die hem kan vervangen.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
10 jan 2010 - 10:3710 jan 2010 - 10:40Ik vind dit gewoon nergens op slaan. Wat proberen ze hiermee te bereiken? Micheal Jackson is niet te vervangen.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
10 jan 2010 - 11:06Ik heb het gisteren ook gekeken. En normaal haat ik zo'n programma's, maar dit programma is best wel mooi ;o
Never run out of reasons to smile...
10 jan 2010 - 11:07Ik keek liever The Closer & Cold Case gisteravond. Dus ik heb niet gekeken.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
18 jan 2010 - 17:12