• Sinds een paar weken praat ik weer met mijn ex. We zijn uit elkaar gegaan door een stomme fout die ik heb gemaakt. Hij kon het me wel vergeven, maar ik mezelf niet, en daarom had ik het uitgemaakt. Daarna is mijn beste vriendin achter hem aangegaan, nog geen 3 dagen later. Ik was er toen echt kapot van, maargoed. Daar gaat het nu even niet om.
    Hij heeft dus nu alweer best wel langs iets met die (ex)vriendin van me. Maar ze hebben nogal problemen, en die gaan nu echt al 2 maanden door. Problemen die niet op te lossen vallen zegmaar. En mijn persoonlijke mening is echt dat hij beter af is zonder haar. Maar ik voel me ook weer zo lullig om dat tegen hem zeggen. En ik weet ook niet of ik dit volledig objectief zeg, omdat ik hem stiekem nogsteeds mis en ik het echt een naaistreek van die vriendin vond.
    En nu gooit hij al zijn relatieproblemen op tafel en ik weet begod niet meer wat ik moet zeggen.

    Iemand een idee?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je hem stiekem mist, waarom maakte je het in de eerste instantie dan uit? :]
    Misschien had je er nog iets langer en beter over na moeten denken.

    Ik denk dat je vriend het zelf wel weet als hij te veel problemen heeft, dat hij het uit moet maken.
    Als hij jou dan ook mist, zou er misschien wel weer iets leuks kunnen uitkomen. :)

    Succes. =D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    zeg wat je voelt, als het toch die exvriendin maar is dan maakt het toch niet uit als hij het met haar uitmaakt.


    Cowards die many times before their deaths.

    Rickjuh schreef:
    Als je hem stiekem mist, waarom maakte je het in de eerste instantie dan uit? :]
    Misschien had je er nog iets langer en beter over na moeten denken.

    Ik denk dat je vriend het zelf wel weet als hij te veel problemen heeft, dat hij het uit moet maken.
    Als hij jou dan ook mist, zou er misschien wel weer iets leuks kunnen uitkomen. :)

    Succes. =D

    Omdat ik het mezelf niet kon vergeven wat ik had gedaan. En dat ga ik nu even niet hier uitleggen (: & dat had ik inderdaad moeten doen. Maar erop terugkomen kon al niet meer, want toen had zij alweer iets met hem.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als jij je er niet prettig bij voelt dat hij al die relatieproblemen bij jou neerlegt, moet je dat eerlijk tegen hem zeggen. En misschien kun je zelfs gewoon vertellen wat je hier zegt: je weet niet zeker of je objectief genoeg bent om het te zeggen, maar jouw mening is dat hij beter af is zonder haar. Dan kan hij ermee doen wat hij ermee wil en weet hij ook meteen hoe jij er over denkt.
    Lijkt je dat een idee?


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Als jij je er niet prettig bij voelt dat hij al die relatieproblemen bij jou neerlegt, moet je dat eerlijk tegen hem zeggen. En misschien kun je zelfs gewoon vertellen wat je hier zegt: je weet niet zeker of je objectief genoeg bent om het te zeggen, maar jouw mening is dat hij beter af is zonder haar. Dan kan hij ermee doen wat hij ermee wil en weet hij ook meteen hoe jij er over denkt.
    Lijkt je dat een idee?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat ken ik.
    Mijn ex die zei ook dat hij problemen had met zijn toenmalige vriendin, en ik heb hem advies gegeven. En nu heb ik weer met hem. Maar daar hadden we het niet over.
    Errm. Als je hem wilt helpen, en hij wilt jouw mening, zeg het dan gewoon. Hij wil immers jouw mening.
    Maar als je dat niet wilt, moet je hem dat gewoon zeggen, want als jij iets niet wilt moet je het niet doen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je bang bent niet objectief je mening te geven, maar zeg wel wat je wil zeggen. Dan ziet hij alsnog dat je eerlikj bent, en kan hij erover denken wat jij vind.
    Oké, dit lijkt dus gewoon op het antwoord van Ladybug.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bravery schreef:
    Als jij je er niet prettig bij voelt dat hij al die relatieproblemen bij jou neerlegt, moet je dat eerlijk tegen hem zeggen. En misschien kun je zelfs gewoon vertellen wat je hier zegt: je weet niet zeker of je objectief genoeg bent om het te zeggen, maar jouw mening is dat hij beter af is zonder haar. Dan kan hij ermee doen wat hij ermee wil en weet hij ook meteen hoe jij er over denkt.
    Lijkt je dat een idee?

    Ik zal er nog even over nadenken, maar ik vind het opzich wel een goed idee. Maar ik ben op de een of andere manier bang dat ie boos wordt ofzo :x Maar het is eigenlijk wel de beste oplossing.
    Bedankt (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.