• Gheh :] Ik ga binnekort mijn lok verven, alleen ik weet niet welke kleur.
    Foto met hoe mijn haar nu is: http://www.freeimagehosting.net/image.php?e3d9a44b24.jpg (even uit laten laden en niet schrikken van m'n hoofd :Y))
    Met mijn lok bedoel ik dus, nét niet tot die haarband.
    Dus wat zou ik doen? Paars, felroze, gifgroen, ijsblauw, donkerblauw, rood of oranje?
    Ja ik kan nooit kiezen :x

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:30 ]


    Alis volat propriis.

    Extremely schreef:
    (...)
    Haha, shit. Euuuuhm .. Welk kleur is jouw echt haar?

    Blond :]


    Alis volat propriis.

    http://nl.tinypic.com/r/orsbxs/6
    Nu wel? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Je link doet het nogsteeds niet.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:37 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @ Rosebeat
    Nee, ik ben mijn kapsel hélemaal zat :x

    En @ RepentRepent
    Da's gaaf ja ;D Maar ik stijl mijn haar, en als je het dan blondeert word het stro..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:38 ]


    Alis volat propriis.

    Chambermaid schreef:
    Rotlink. :s

    En @ RepentRepent
    Da's gaaf ja ;D Maar ik stijl mijn haar, en als je het dan blondeert word het stro..


    Niet altijd, ik heb m'n haar al zoveel keer geverfd en laatst had ik rood haar en nu heb ik blond en het is wel beschadigd maar geen stro en ik stijl ze ook elke dag en dat meisje op de foto föhnt haar haar elke dag en da is ook niet goed en ze heeft ook geen stro haar (': gewoon veel haarmaskers enzo gebruiken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:39 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Chambermaid schreef:
    @ Rosebeat
    Nee, ik ben mijn kapsel hélemaal zat :x

    En @ RepentRepent
    Da's gaaf ja ;D Maar ik stijl mijn haar, en als je het dan blondeert word het stro..

    Je moet het ook niet blonderen. Dat moet je alleen gebruiken als je vet donker haar hebt. Je moet gewoon heel lichtblond gebruiken. Dat heeft hetzelfde effect, alleen minder slecht voor je haar. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @RepentRepent
    Hmm, oke :'D Ik denk dat ik paars neem.
    Maarja, BRB, even eten :]


    Alis volat propriis.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je moet het ook niet blonderen. Dat moet je alleen gebruiken als je vet donker haar hebt. Je moet gewoon heel lichtblond gebruiken. Dat heeft hetzelfde effect, alleen minder slecht voor je haar. (:


    Inderdaad, gewoone een verhelderende kleuring kan ook al.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    knal roze :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Aangezien ik geen mails meer aankrijg, zie ik niet als je gereageerd hebt en ik wil dit toppic verlaten. Dus heb je nog vragen ofzo, zet die dan even in m'n gastenboek dat ik het gezien heb... oke? x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.