• -staat het hier trouwens goed?-

    Ghallo.
    Ik wil een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag, maar ik heb géén idee welke. Misschen hebben jullie tips of zo? Misschien heb je er nu één die je heel leuk vind, of wil je er één die je ook heel leuk vind, en die je mij ook gunt :'D
    Dus, iemand een leuke mobiel pour moi? Geef maar een link + naam, en dan zoek ik verder zelf wel ui wat ie kan en zo.
    Dankjewell.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil alleen maar zeggen dat je niet moet luisteren naar mensen die zeggen 'dat merk is slecht'. Sommige mensen hebben gewoon pech dat ze een slechte gsm in handen krijgen, wat dus niet wilt zeggen dat alle gsm's van dat merk slecht zijn. En het kan zijn dat iemand een slechte gsm in handen krijgt en haar vriendin net hetzelfde probleem heeft met dat ene merk. Dat is gewoon toeval


    -

    Samsung star,ik heb hem sinds 2 dagen en ik vind hem super!:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Jaaa, ooohmygoood!
    Nokia 5530 XPressMusic Blue-White ..
    Oooohmygoooood:9~ Echt mijn droooooomgsm! -kwijlt-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:32 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Photographs schreef:
    Samsung star,ik heb hem sinds 2 dagen en ik vind hem super!:Y)

    Oeh die ziet er leuk uit!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Oeh die ziet er leuk uit!

    Iedereen heeft die. Iedereen zegt trouwens dat die slecht is en dat die direct kapot is .. (:
    Ik weet wel dat dat toeval kan zijn, maar het is wel algemeen bekend dat Samsungs mooie en goede gsm's zijn maar wel redelijk snel kapot.. Dit was mijn persoonlijke wijsheid x)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:19 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Samsung Star QWERTY :9~ Heb hem niet maar ik vind hem er cool uitzien.


    -

    Ik heb een Blackberry bold 8500. Hij is behoorlijk prijzig, maar je krijgt wel waard voor je geld vind ik. Enkel is hij niet val bestendig -oepsie :3- en is die vna mij daardoor half kapot :3 maar er zit sowieso 2 jaar garantie op dus als ie stuk gaat kun je hem altijd op sturen. Opzich is het een hele fijne mobiel met hele goede opties zoals internet, word etc. :3 dus ook handig als je wilt schrijven onderweg.


    We can only learn to love by loving.

    Extremely schreef:
    (...)
    Iedereen heeft die. Iedereen zegt trouwens dat die slecht is en dat die direct kapot is .. (:

    Van alle mensen die ik ken die zo'n telefoon hebben, en dat zijn er veel, vinden het een geweldige telefoon en hebben er geen problemen mee :')


    -

    Ik zou in ieder geval geen LG nemen. Ik vind dat echt een rotmerk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Extremely schreef:
    (...)
    Iedereen heeft die. Iedereen zegt trouwens dat die slecht is en dat die direct kapot is .. (:
    Ik weet wel dat dat toeval kan zijn, maar het is wel algemeen bekend dat Samsungs mooie en goede gsm's zijn maar wel redelijk snel kapot.. Dit was mijn persoonlijke wijsheid x)

    Ik heb er nog geen problemen mee gehad en een vriendin die die gsm al een tijdje heeft ook niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Rosebeat schreef:
    Ik zou in ieder geval geen LG nemen. Ik vind dat echt een rotmerk :x
    daar ben ik het mee eens, mijn lg was drie x stuk en die van mijn vriendinnen zijn ook vaak kapot geweest.


    We can only learn to love by loving.

    Heroic schreef:
    (...)
    Oeh die ziet er leuk uit!

    Is hij ook =D


    I need you like a heart needs a beat

    Rosebeat schreef:
    Ik zou in ieder geval geen LG nemen. Ik vind dat echt een rotmerk :x

    Daar ben ik het ook mee eens m'n vorige gsm was ook een LG en die zijn wel leuk om mee te werken maar die vallen héél veel uit,althans bij mij toch.


    I need you like a heart needs a beat

    Rosebeat schreef:
    Ik zou in ieder geval geen LG nemen. Ik vind dat echt een rotmerk :x

    Nee, haha. Dat hoorde ik ook al van andere vriendinnen.. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    (...)
    Van alle mensen die ik ken die zo'n telefoon hebben, en dat zijn er veel, vinden het een geweldige telefoon en hebben er geen problemen mee :')

    Ja iedereen in het begin, maar na een tijdje .. (aa')
    Naja, dat is ook maar wat ik hoor, hoor (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:27 ]


    Has no one told you she's not breathing?