• Ik ben echt zat van mijn haar zoals het nu zit dus ik gister afspraak maken voor vandaag om kwart voor 11. Ik word wakker, kijk op mijn mobiel, is het 12 uur :| Domdomdom heb ik me dus verslapen voor de kapper :'D Ik erheen bellen hadden ze geen plek meer .. Moet ik nog langer met verlept haar rondlopen (huil)

    Ik hoef toch niet meer te vertellen dat jullie je eigen ervaringen mogen vertellen he :9~

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 17:03 ]


    -

    Oh, das kut. Hoe zit het nu dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn ponnie is te lang dus wil het niet meer blijven zitten zoals ik het wil, mijn puntjes zijn ook wat dood dus dat springt alle kanten op :'D


    -

    Dat is kut. :l
    Ik hoop dat mama ook snel naar de kapper belt want ik wil mijn haar laten uitstijlen. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kan je de kapper zelf niet bellen? (A)


    -

    Genius schreef:
    Mijn ponnie is te lang dus wil het niet meer blijven zitten zoals ik het wil, mijn puntjes zijn ook wat dood dus dat springt alle kanten op :'D

    Ahaaaaaa. Ja, das kut. Nouja, morgen? Ohnee, das zondag. Tja.. Dan is het al helemaal kut :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Kan je de kapper zelf niet bellen? (A)


    Nee. :')
    Mama moet dat doen omdat ik niet wanneer ik mag bellen aangezien we moeten wachten tot papa zijn eindejaarsgeld eindelijk heeft. :q


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest, en nu doe ik al de hele tijd mijn best om niet te gaan huilen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn kapster had in haar agenda gezet dat ik op een vrijdag zou komen, en ik dacht dat ik op een zaterdag moest komen. Dus moest ik weer heel lang wachten. En mijn haar zag er niet meer uit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Aangezien mijn moeder kapster is, zijn er geen problemen. Ik zeg het je, luxe is dat ;x