• Ik ben blond.(cat)

    Maar wat ik niet snap hè, ik dacht altijd, dat wanneer je eenmaal dreads had, je die er nooit meer 'uitkreeg' dat je ze dus moest scheren, en dus even kaal bent.
    Maar hoe komt Tom dan aan zijn vlechtjes?x;
    Want hij beweert dat het zijn echte haar is. Ik hoop het. (:

    Sorry als dit een domme vraag is. Ik loop achter.(krul)


    everything, in time

    Tot halverwege kun je ongeveer je dreads eruit draaien en kammen. De rest moet afgeknipt worden en dan moet je nog maar kijken hoe door het haar is of het nog wel leeft enzo(krul). Tom heeft het laatste drie kwart jaar nog alleen maar bandana's en petten gedragen omdat hij zijn haar weer liet groeien, zonder de dreads in te draaien, waardoor hij dus uiteindelijk minder uit hoefde te kammen.


    Wie du mir, so ich dir.

    NJ schreef:
    Als ik al die reactie's hierboven lees, moet Tom wel gek zijn om ooit dreads te hebben laten zetten (?), als hij weet hoe pijnlijk het is om ze kwijt te geraken(cat)
    Nou die cornrowlshizzledingen-geen idee hoe ze precies heten- doen njog veel meer pijn. Die moet je om de zoveel tijd uithalen en opnieuwd invlechten. Die zetten zo strak dat het lijkt of je hoofdhuid eraf gerukt word :\. Dus ik snap Tom zowieso niet :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik dacht dat vroeger ook altijd,nu nog eigenlijk.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nou die cornrowlshizzledingen-geen idee hoe ze precies heten- doen njog veel meer pijn. Die moet je om de zoveel tijd uithalen en opnieuwd invlechten. Die zetten zo strak dat het lijkt of je hoofdhuid eraf gerukt word :\. Dus ik snap Tom zowieso niet :Y)(krul)



    Oh damn, dat doet echt pijn om het eruit te halen.Ik heb ooit eens een tijdje gehad, ik was aan het wenen toen ze het eruit haalden en ik ga het nooit meer laten zetten ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik dacht dat je die kon laten 'uitkammen' maar dat zoiets heel erg pijnlijk is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je kunt dreads uit je haar laten halen, maar dat kost veel tijd, en doet héél erg pijn. Daarom doen de meeste mensen dat niet.
    [/ik ken namelijk iemand die ze er wél uit heeft laten kammen, en die had ze tot haar schouders, maar het duurde toch al véry lang]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    je kunt ze eruit kammen, een vriendin van me heeft dat moeten doen.
    ze heeft pijnstillers genomen, en de tranen liepen nog over haar wangen(huil)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Dat snap ik nou ook niet .. O_o


    Has no one told you she's not breathing?