• Zoals de titel zegt en zoals ik zei vorige week, heb ik het topic doorgemaild en ik heb net reactie gekregen. Klik. Een klein maar bescheiden mailtje, maar toch super lief!


    Wie du mir, so ich dir.

    Marshmellow schreef:
    Ah da's ontzettend lief! =)

    Oja, ik heb zelf nog niet gereageer op dit toppic! Ik vind het echt mega lief van haar en zeker dat ze mijn naam er in heeft gezet want ik was écht helemaal in schok toen ik dàt zag staan o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Oja, ik heb zelf nog niet gereageer op dit toppic! Ik vind het echt mega lief van haar en zeker dat ze mijn naam er in heeft gezet want ik was écht helemaal in schok toen ik dàt zag staan o.o
    Ja twas al laat wilde je eigenlijk nog een berichtje sturen maar was ik vergeten. Maar je bent er zelf al bij uitgekomen. Vet lief he |:. Ik zat daar serieus ook echt vijf minuten van 'What.. the.. hell' Super vet gewoon *gaat nog een keer dood*


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Uhh jaahhh :'DDD. Ik ga nog steeds heeeeuwwwl hard dood (krul)

    haha ik vind het echt leuk voor je dat ze een mailtje terug heeft gestuurd =D


    I solemny swear i am up to no good

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja twas al laat wilde je eigenlijk nog een berichtje sturen maar was ik vergeten. Maar je bent er zelf al bij uitgekomen. Vet lief he |:. Ik zat daar serieus ook echt vijf minuten van 'What.. the.. hell' Super vet gewoon *gaat nog een keer dood*


    Haha, maakt niet uit. Inderdaad, niet normaal. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Messias schreef:
    Vet, mijn reactie dat het en grote baby was. Gheghe. :Y)
    Ivy jij ebnt raar, maar toch hou ik van je. IK WAS OOK EEN DIKKE BABY. of nee toch niet;3


    We can only learn to love by loving.