• 1.goed nederlands en niet te veel smilies, is haatelijk.
    2.het liefst over liefde, en het liefst niet over artiesten... maakt niet echt uit.
    3.net begonnen met deze storie, dus nog niet veel hoofdstukke aub.
    4.niet te veel tekst in een hoofdstuk. leest irritant.
    5.je moet vaak aan je storie zitte, zodat ik snel verder kan lezen enzo. dus niet dat je ineens met je storie stopt, of pauze's is ook irritant.

    ik hoop dat dit duidelijk is X]
    misschien is het teveel gevraagd,
    maar naar zo'n verhaal zoek ik gewoon.
    zet maar je dinge neerr als je wat hebt <'3
    &nd als jij zelf een verhaal van iemand leest,
    die hieraan voldoet.. link!

    xx


    <33333

    ik heb een hp story van 13 hoofdstuken een 1 die heet i carly van 5 hoofdstukkken

    CuteWolf schreef:
    ik heb een hp story van 13 hoofdstuken een 1 die heet i carly van 5 hoofdstukkken

    wel link erbij pleasz? x


    <33333

    NothingEverHurtLikeYou_[(JasperHale LoveStory)]

    kijk bij mijn story's, als je wilt, ik kan ook een link plaatsen ;)


    No Weird, No Fun!

    Lotzzz schreef:
    NothingEverHurtLikeYou_[(JasperHale LoveStory)]

    kijk bij mijn story's, als je wilt, ik kan ook een link plaatsen ;)

    ja link is handiger :$


    <33333

    Mijn nieuwe story misschien? (:
    Bonustrack
    Heeft 5 hoofdstukken tot nu toe + 2 Meet gedeeltes
    Geen artiesten erin
    Ik probeer er zo veel mogelijk aan te werken en minstends een paar keer per week een nieuw hoofdstuk neer te zetten! :3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 21:50 ]


    dream, dare, fly!

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    Ik hou van deze topics! _O_

    Marissa Muller ontvlucht Nemmersdorf en gaat op weg naar Berlijn, hopend uit handen van de wraakzuchtige Russen te blijven. Wanneer ze toch onverwacht op een groep Sovjets stuit ontstaat er geleidelijk aan een bijzondere vriendschap tussen haar en de soldaat Vassili.

    Deze story is al geeindigd, maar je bepaalt zelf wanneer je pauze neemt met lezen. Je hebt in elk geval als voordeel dat je niet tegen het risico aanloopt dat het ineens stil komt te liggen ;)


    No growth of the heart is ever a waste

    A missing piece in our lifes
    Dit verhaal gaat over een 15-jarige tweeling uit Engeland. Ze noemen Moon en Summer en zijn onafscheidelijk. Ze hebben rijke ouders, elk een geweldig vriendje en een hele hoop vrienden. Op het eerste zicht hebben ze alles wat ze willen maar toch hebben ze allebei het gevoel alsof iets in hun leven niet compleet is, alsof een stukje van hen ontbreekt. Een stukje dat er ooit wel is geweest, maar op de een of andere manier weer verdwenen is om nooit meer in hun perfecte leventje terug te komen..
    &
    The other side of the world is further then you could ever fear
    Hannah is een veertienjarig Belgisch meisje. Hoewel je het op het eerste moment niet zou zeggen, is Hannah anders dan andere meisjes van haar leeftijd. Haar moeder is ernstig ziek en er is erg weinig kans dat ze er nog bovenop komt. Haar vader heeft het erg moeilijk, zowel emotioneel als financieel. Sinds zijn vrouw heel erg ziek is, is hij dus de enige kostwinnaar en de ziekenhuiskosten lopen erg hoog op, waardoor hij het heel moeilijk krijgt. Hannah hoopt met heel haar hart dat alles weer goed komt, maar diep vanbinnen weet ze dat alles voorgoed is verandert sinds de dag dat haar moeder te horen kreeg over haar ziekte..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 22:01 ]


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Liefde: check
    ABN: check
    Smileys: niet in mijn verhaal

    Ik weet niet wat je teveel tekst in een hoofdstuk vindt, maar kijk zelf maar even :) Ben momenteel bij hoofdstuk 4.

    Bitter - Is Liefde Echt Blind?

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/13070/bitter--is-liefde-echt-blind/

    Korte samenvatting:
    Kim is een beschadigd en verbitterd meisje. Ze woont op de campus van de Universiteit Twente tussen de nerds omdat ze een hekel heeft aan contact met mensen.
    Dan krijgt ze op een dag een nieuwe buurman, die dwars door haar schild van haat heenziet... Maar Kim verbergt een geheim voor hem waar hij vroeg of laat achter zal komen. Zal de prille liefde dat overleven?

    thanks!
    ik heb all jullie sites opgeslage :]
    ik ga leze dit weekend :3
    ik kom er vandaag niet zeker aan toee.
    want ik moet foto's bewerken voor wat mense.
    xx


    <33333

    ik heb genoeg voor nu..
    x


    <33333