• Jah, ik ga even het groene kind uithangen.
    Ik zal het kort houden:
    Zijn er nog mensen gefrustreerd omdat de klimaattop in Kopenhagen niets heeft opgeleverd? Dat Amerika en China geen bindend akoord wilden en dat nu onze planeet naar de kloten is?

    Haha, ik weet dat het oud nieuws is, maar ik ben echt ongelofelijk gefrustreerd over.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik sta er niet eens bij stil. Maar het is best wel stom, ja. ;x


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn leerkracht van Aardrijkskunde is naar de betoging geweest in Kopenhagen en nou staat er een bord in de klas met 'There is no planet B' op. we waren er de hele les over bezig en zagen er een film over. Ik ben AB-SO-LUUT gefrustreerd. Zien de mensen dan niet in dat ze beslissen over onze toekomst?


    All was well.

    I don't care. Die mensen denken dat ze heel verstandig en slim zijn, maar eigenlijk zijn ze niet veel beter dan een gemiddeld welvarend persoon.


    Life is hard and then we die

    Kingdom schreef:
    Mijn leerkracht van Aardrijkskunde is naar de betoging geweest in Kopenhagen en nou staat er een bord in de klas met 'There is no planet B' op. we waren er de hele les over bezig en zagen er een film over. Ik ben AB-SO-LUUT gefrustreerd. Zien de mensen dan niet in dat ze beslissen over onze toekomst?


    Inderdaad. Het enige wat telt is hun economie... Ik vind het zo egoistisch... Tegen de tijd dat er echte problemen zijn, zijn zij dood en is alle shit voor ons...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    PUKKELxDING schreef:
    I don't care. Die mensen denken dat ze heel verstandig en slim zijn, maar eigenlijk zijn ze niet veel beter dan een gemiddeld welvarend persoon.


    Maar je wilt toch niet dat je (klein)kinderen leven in een wereld waar kanker de meest voorkomende doodsoorzaak, een boom een rariteit is en er geen vissen meer in de zee zitten?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bellarayne schreef:
    (...)

    Inderdaad. Het enige wat telt is hun economie... Ik vind het zo egoistisch... Tegen de tijd dat er echte problemen zijn, zijn zij dood en is alle shit voor ons...

    Inderdaad, ze zijn alleen maar bezig met de olie voor hun land en de rijkdom van hun land en de economie van hun land. Ze willen niet delen, willen niet inzien dat anderen het ook broodnodig hebben en weigeren gewoon om toe te geven dat ze weten dat wij gelijk hebben. Vooral China, India, Brazilië, Zuid-Afrika en Amerika zijn op hun kop gevallen. Nou ja, ik ben tenminste blij met hetgene wat België gaat doen.


    All was well.

    Ik zal het eerlijk zeggen.. ja, ik zit daar best wel mee.. ik kan zo fokking pissed worden op die hoge heren daar. Eerst in Nederland helemaal lopen gillen dat ze écht iets gaan veranderen, en vervolgens gewoon geen zak uitvoeren.
    Godverdomme, deze wereld is veelste geldbelust. Dit gaat nooit lukken zo.


    ars moriendi

    Bellarayne schreef:
    (...)

    Maar je wilt toch niet dat je (klein)kinderen leven in een wereld waar kanker de meest voorkomende doodsoorzaak, een boom een rariteit is en er geen vissen meer in de zee zitten?
    Daar had ik het ook niet over. Tuurlijk geef ik om het milieu. Ik had het over die gasten die daar zogenaamd voor moeten zorgen. Echt man, screw hun. Ik ga toch de politiek in, ik ga mijn steentje bijdragen voor een betere toekomst, want zij bakken er niets van. Losers zijn het.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ga toch de politiek in, ik ga mijn steentje bijdragen voor een betere toekomst, want zij bakken er niets van. Losers zijn het.


    Dan ga ik op je stemmen 8D


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)

    Dan ga ik op je stemmen 8D
    Woehoe! Één stem binnen :D!


    Life is hard and then we die

    Ja, ik baal er ook ontzettend van.
    Vooral omdat er ook geen manier lijkt te zijn om tot de mensen door te dringen; er zijn films gemaakt, acties gevoerd, nieuwe voertuigen ontwikkeld en niks helpt gewoon. Ik merk het thuis ook, het enige wat wij nu doen is de verwarming niet te hoog zetten en de deuren dichthouden, maar we hebben maar een paar spaarlampen omdat mijn ouders die 'niet handig' vinden. >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    Zolang de grootmachten als Amerika bijvoorbeeld, niet meedoen heeft het geen enkele nut dat wij een spaarlampje gebruiken in plaats van een gloeilamp. Alsof wij als minilandje de wereld kunnen verbeteren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    idc


    None but ourselves can free our minds.

    Inderdaad,het is wel erg,maar alleen die ministers kunnen er ook niets aandoen,de mensen moeten ook meewerken,al zijn zij wel meestal de 1ste.Hoeveel ministers rijden er niet in een bmw of andere grote auto's? Voor zoveel problemen is er een logisch én gemakkelijk antwoord,maar de kunst is het zo te brengen dat die dat snappen.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar had ik het ook niet over. Tuurlijk geef ik om het milieu. Ik had het over die gasten die daar zogenaamd voor moeten zorgen. Echt man, screw hun. Ik ga toch de politiek in, ik ga mijn steentje bijdragen voor een betere toekomst, want zij bakken er niets van. Losers zijn het.


    Ah zo (:
    Mja, ik vind het vooral rot dat ze geen bindend akkoord willen maken. Ook dat Obama enkel de laatste dag van de top wou gaan, zogezegt om 'het milieu te sparen' vind ik bullshit. Hij wilde zich er gewoon te snel van afmaken. Mijn sympathie voor Obama is door de top echt serieus gedaald.


    Home is now behind you. The world is ahead!