• Hallo mensen,
    ik ben dus iemand die heel erg onzeker is over zichzelf, en ik heb vaak een beeld van hoe ik eruit wil gaan zien. Drop hier je zelfbeeld, en je toekomstig zelfbeeld.

    Zelfbeeld
    Ik heb een negatief zelfbeeld, maar dat schijnt bij mijn sterrebeeld te horen.. Ik vind mezelf te dik, ik vind mezelf soms niet knap en ik heb teveel puistjes. mijn haar is te gewoontjes en ik heb dikke bovenbenen! Ik word nooit bruin, alleen maar rood. ik heb wel vrienden en het is altijd heel gezellig op school, ik maak me wel zorgen over wat anderen van mij denken. Ik ben best gelukkig, behalve als ik er over na ga denken.

    Toekomst
    Ik ga mijn haar zwart verven en langer laten groeien, niet permanent maar gewoon spoeling. Ik wil net zo dun zijn als Kiki Kannibal en ik laat als ik zo dun ben en als mijn haar en kleren erbij passen Heuppiercings zetten. Ik wil leren skateboarden en ik wil een tongpiercing laten zetten, misschien ook een gewone navelpiercing. Ik wil meer naar Festivals en concerten. Voor de zomer moet ik een effen bikini hebben, geel of groen en een misschien een zwarte shorts, gewoon hotpants voor overdag. In de winter Skinny Jeans of Bootcut met een hempje en vestje.


    Dit was ook een beetje om alles uit mijn hoofd weg te typen. Ik wil graag jullie dingen ook horen.

    'Xxx..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Shit, het lukt me maar niet om van die koekjes af te blijven.. :S


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Nu;
    Op dit moment is mijn zelfbeeld alles behalve goed. Ik kruip steeds maar terug naar het verleden, omdat toen alles 'beter' was dan nu.. Ik vind mezelf veel te dik, en mijn ma helpt daar ook een handje bij. Door te zeggen dat ik in plaats van 'veel te dik', 'normaal dik' ben. Mijn haar is momenteel al zwart, en dat is één van de weinige dingen aan mijn lichaam waar ik trots op ben. Qua karakter val ik volgens mij best mee.. Alhoewel ik banger voor school ben, dan voor een vogelspin of een python in het wild. [Dom, I know.. ><] Depressie is aanwezig geweest bij mij..
    Toekomst;
    Ik verf mijn haar [opnieuw] zwart, met roze en turquoise plukken. [de blauwe kant op.] Ik zal proberen af te vallen, alhoewel dat wel stressen word met school enzo. Qua kleding wil ik absoluut NIET zijn zoals de rest van de school. Ik wil wat socialer en losser worden bij anderen.. En mijn hoofd missie is;
    Vrienden maken ^^

    XD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oh, en btw; ik ben stier


    all I want for christmas is a girlfriend

    Weetje ..ik hb ongeveer bijna hetselfde self/& toekomst beeld as jou xD
    Alleen hb ik me haar al zwart gevverft en ik wil alleen een piercing in me lip (K)


    Crack a bottle

    Ik heb bijna precies het zelfde als jou..
    Alleen ik ben een stier >.<


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.