Mnm -radiozender- gaat Tokio hotel bellen tussen 19 en 21 uur, wie gaat er allemaal luisteren?
-Je kunt het trouwens ook online luisteren als je die radiozender niet moest kunnen nemen.-
Ik heb geluisterd !
en daaruit konden we ook opmaken dat bills haar niét geknipt of gedaan is, omdat hij zei dat hy een uur lang aan zn haar bezig zit
x
katrnaSOUNDS schreef:
Ik heb geluisterd !
en daaruit konden we ook opmaken dat bills haar niét geknipt of gedaan is, omdat hij zei dat hy een uur lang aan zn haar bezig zit
x
katrnaSOUNDS schreef:
(...)
Haha ja,
nu kunnen we iets nuttigs terugzeggen wanneer ze weer eens over Tokio Hotel bezig zitten :'DD
Dat heb ik juist gedaan x'D iemand kwam naar mij; omg tokio hotel, echt dom! ik heb eigenlijk toen gewoon kei droog geantwoord; het is echt geweldig dat je hun haat! Die dude was ineens weg :').
Irgendwann schreef:
(...)
Dat heb ik juist gedaan x'D iemand kwam naar mij; omg tokio hotel, echt dom! ik heb eigenlijk toen gewoon kei droog geantwoord; het is echt geweldig dat je hun haat! Die dude was ineens weg :').
Haha, da's echt goed ;p
echt zo van; "eigenlijk, stiékem, geef je ze nu meer aandacht dan je zelf zou willen.."
Dan zwygen ze (: