• Ik eet nog amper, waarom weet ik niet. Ik voel me niet goed! Mijn keel voelt dikkig soms. Ik slaap te veel en te weinig. Ik heb onbewuste stress. En ik voel me gewoon zo slecht. Ik denk dat ik ook nog eens een valling krijg. Ik doe het (express) slecht op school in de hoop dat ik er buiten gesmeten wordt want ben daar bang en blablabla. En ik huil super veel.

    Damn, ik voel me zo .. blegh, ik heb er zelfs geen woorden voor! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Awh ;o
    Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    (flower)


    Protège moi de mes désirs.

    Awwhh;o

    Hoopp dat het alemaal snel beter gaat!(flower)


    I'll take you to another world

    Ahman

    Ik heb ook stress. Elke avond terwijl er niks is om over te stressen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ow.. Zal ik je een kommetje soep komen geven =3 oja, je eet niet. Dude, Ow.. kan je morgen mss ni mee naar zaventem >< trut, wees in orde ^^ neenee, ikhouvanjou<3
    snel beter! (flower)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 20:01 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heel veel beterschap & Sterkte. Ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had precies het zelfde een paar dagen geleden. Ik had een paar rotsituaties op school, die maar achter elkaar aan bleven komen zodat ik gewoon helemaal gek van de stres werd. Nu is het grotendeels opgelost en voel ik me veel beter. (Helpt dat ik morgen naar mijn pa ga ;'d)


    Caution first, always.

    Dat weinig eten heb ik ook,stress heb ik door omstandigheden en ik slaap ook slecht.En normaal wordt je van huilen,moe.Al is dat bij mij soms ook niet.Maar beterschap!(flower)

    Er is maar 1 ding dat je kan doen;

    Always look to the bright side of life! (flower)


    All was well.

    -Geeft chocoladereep-
    Dat is echt flink balen. Echt. Mag ik vragen hoe het komt dat je je bang voelt op school?
    En misschien moet je er een keer met iemand over praten?
    Sterkte, meid!


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    -Geeft chocoladereep-
    Dat is echt flink balen. Echt. Mag ik vragen hoe het komt dat je je bang voelt op school?
    En misschien moet je er een keer met iemand over praten?
    Sterkte, meid!

    nauw, ze heeft er moeilijk en op 5 mei mag ze weg van school omdat ze dan 18 is. Enja..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ocharm.
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat. (flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik hoop voor je dat het maar een periode is. Weet je stiekem zelf niet wat de reden is of ben je uit het niets zo? Misschien ben je dan namelijk depressief, en moet je van die anti-depressiva slikken. Dat schijnt te helpen.


    Life is hard and then we die

    Auwh lieverd! Je weet hoe erg ik het voor je vind. En 5 mei is niet meer zo lang, hoor (: Denk daaraan. En denk eraan dat je nooit alleen zal zijn, want ik ben er voor je als je wilt praten. Trek je niks aan van je klasgenoten, ze bedoelen het waarschijnlijk niet slecht, maar dénk je dat gewoon. En je leerkrachten doen niks als je je gedraagt. En dat doe je gewoon. Dat weet ik zo. Veel sterkte <3

    Inspiration schreef:
    (...)
    nauw, ze heeft er moeilijk en op 5 mei mag ze weg van school omdat ze dan 18 is. Enja..

    Oh bah, dat is echt niet leuk. Je zit heel veel uren per week op school.
    Hopelijk gaat het beter als je van school af bent, dan.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ahw dat klinkt niet goed !
    Doe het eventjes rustig aan, hoop dat het snel beter gaat (flower)


    you’re the one that keeps me strong