• Omdat de andere twee die ik wilde in gebruik waren, wil ik dus nieuwe. Assasin heeft hele leuke namen bedacht, en daar heb ik er drie van gekozen. En nog één zelf bedacht. Willen jullie stemmen?
    Dankjewel!
    Stem.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    We zullen eens kijken :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Van de betekenissen vind ik Heroic. Maar van de Engelse woorden hoe die eruit ziet/de letters daar in/ hoe je ze uitspreekt vind ik Scintillate.


    I live for the applause, you will die for it.

    Danku danku. _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assasin, diegene die zelf geen namen kan verzinnen en die van een ander afpakt. ><


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Assasin, diegene die zelf geen namen kan verzinnen en die van een ander afpakt. ><

    ?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    ?
    Ik zocht ooit een nieuwe username. Iemand had genoeg inspiratie om veel usernames te verzinnen. Dat deed ze zodat ík er één van kon uitkiezen. Assasin stond tussen dat lijstje, die username was nog niet in gebruik dus ik wou die nemen. Maar ik moest nog tot de volgende dag wachten. Juist ja, er was iemand met mijn username weg. ><


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Ik zocht ooit een nieuwe username. Iemand had genoeg inspiratie om veel usernames te verzinnen. Dat deed ze zodat ík er één van kon uitkiezen. Assasin stond tussen dat lijstje, die username was nog niet in gebruik dus ik wou die nemen. Maar ik moest nog tot de volgende dag wachten. Juist ja, er was iemand met mijn username weg. ><

    Dat is niet haar schuld kind. En trouwens, binnekort heb je vast een veeeeel betere naam.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind Heroic houden.
    Dankzij jouw kan ik dat woord onthouden voor mijn Pw Engels x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Illuminati!


    No growth of the heart is ever a waste

    Heroic schreef:
    (...)
    Dat is niet haar schuld kind. En trouwens, binnekort heb je vast een veeeeel betere naam.
    Ja, misschien heb je wel gelijk. Ik overdrijf ;o


    Only losers can act the way you do

    Ik zou Heroic houden _O_


    Only losers can act the way you do

    Illuminati


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sentiment schreef:
    Ik vind Heroic houden.
    Dankzij jouw kan ik dat woord onthouden voor mijn Pw Engels x'D.

    Graag gedaan. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?