• JAH! Jackson.. Weetikveel wie die speelt.
    Gaat in een andere film spelen (:
    Die ik graag wil zien.
    Genaamt;
    The Last Airbender.
    Jaja, de filmversie van Avatar. Met sokka etc (:
    Zo ziet hij er uit
    Maar, nog meer mensen benieuwt naar the last airbender?
    -Ja ik heb de hele avatarserie gezien-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jackson rathbone jaah ik kan niet wachten om die film te zien, hij ziet er zo schattig uit met zijn haar zo xD whaha, lijkt me echt een geweldige film ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Fragile schreef:
    Ja die lijkt mij ook veet. Al is het alleen maar om Jackson Rathbone -jaja nu weet je zijn achternaam- te zien, haha :'D

    Mee eens ;D <3


    Hope goes lost but never dies.

    Fragile schreef:
    Ja die lijkt mij ook veet. Al is het alleen maar om Jackson Rathbone -jaja nu weet je zijn achternaam- te zien, haha :'D


    helemaal gelijk.
    dat is ook echt de enige reden dat ik der heen ga ( :


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Opzich die hele film lijkt me nixx...

    Maar Jackson Rathebone is zo geweldig.
    Denk dat er dan toch maar heen ga.

    Slecht


    Xx


    The Life Is Just Like Art.... You Can make It !

    wow ik herken hem er niet in


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Man, ik heb die hele serie op DVD. I'm soo looking forward to that movie :'D


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Die gast is de reden om opstaan in de morgen. Hij heeft de mooiste glimlach en ogen die ik ooit gezien heb!!

    Jackson rathbone = HOT.
    Love For Him!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Closure schreef:
    Oh, Jackson is daar sexy!:9~

    het lijkt me een leuke film alleen sommige karakters vind ik verkeerd gecast. Bv. Katara en Aung zijn veelte jong gecast vergeleken met de tekenserie en in verhouding met Sokka.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het echt zielig als je alleen maar gaat kijken om die Jackson. Dan kun je net zo goed een poster uit een tijdschift halen en daar twee uur naar staren. Kost ook nog eens minder geld.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik wil hem zien omdat hij erin meespeeltxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hij is leuk, really.
    Maar GODVERDE ***
    Sokka hoort er niet uit te zien als hij, verdomme >< JA ik ben een HUGE fan van Avatar.
    Nou goed, leuk voor de fans dat hij zo'n geweldig karakter mag spelen.....

    En @ .. Een reactie?
    Aang en Katara zijn helemaal niet te jong gecast. :'D Aang is 11 en Katara 14 of 15.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 15:57 ]


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Hij is leuk, really.
    Maar GODVERDE ***
    Sokka hoort er niet uit te zien als hij, verdomme

    Hier is al zo'n hele discussie over bezig. De personages zouden er Aziatisch uit moeten zien, omdat de tv-serie zich afspeelt in een Oosterse wereld, en nu hebben ze allemaal Westerse acteurs gekozen en dat zou rasistisch zijn, bla bla bla.
    Mij maakt het niet zo veel uit hoe de acteurs eruit zien, als ze de personages maar goed neerzetten. En, kijkend naar Jackson, denk ik dat dat iig voor hem wel gaat lukken. We moeten gewoon afwachten :]


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Hhahaha, wedden dat mijn broertje daar per se heen moet. En dan ga ik lekker mee hahaa :9~:9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Highmore schreef:
    Hij is leuk, really.
    Maar GODVERDE ***
    Sokka hoort er niet uit te zien als hij, verdomme >< JA ik ben een HUGE fan van Avatar.
    Nou goed, leuk voor de fans dat hij zo'n geweldig karakter mag spelen.....

    En @ .. Een reactie?
    Aang en Katara zijn helemaal niet te jong gecast. :'D Aang is 11 en Katara 14 of 15.

    Die is vast voor mij bedoeld XD
    Nou de leeftijd kan misschien kloppen maar ik heb foto's gezien en naar mijn ogen zien ze er gewoon te jong uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.