• Op onze school in het 6e zit er zo'n jongen met kei grappig haar, hij heeft zo bruine krullen en hij is best schattig. Maar hij kleed zich wel een beetje vreemd, haha :') Ik vind hem niet 'knap' ofzo, maar wel schattig. Maar dus we begonnen hem 'Coolio' te noemen, omdat we zijn echte naam niet wisten. Nu denk ik wel dat hij het door heeft, want ik en Astrid kwamen zo de gang binnen en hij ging net het klaslokaal in, als zijn vriend hem zo aanstoot, iets zegt en toen keken ze beiden om. En op de speelplaats waren we over hem bezig en Astrid zei 'Ik heb die opgezocht op Facebook, hij heet Lanse -achternaam-' Haha, maar dan begon ik die achternaam kei luid te roepen, bleek dat er een groep meisjes van het 6e naast ons stonden en die hadden dat gehoord. x-x


    All was well.

    Hahaha :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Was die achternaam dan zo grappig? :'D


    Only losers can act the way you do

    oepsieeeee.
    -dat dacht ik ineens-
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 17:15 ]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    misschien kennen die mensen uit de 6e hem wel niet (: als je geluk hebt ..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stalkers :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Trafficlight schreef:
    misschien kennen die mensen uit de 6e hem wel niet (: als je geluk hebt ..

    Haha, dat doen ze wel, ze zitten bij ons op de bus en hij ook. Nou ja, sommigen van hun toch.


    All was well.

    151209 schreef:
    Was die achternaam dan zo grappig? :'D

    Het leek op Buffalo, maar ik weet het niet meer zo goed. :')


    All was well.

    Hahhaa. Ja, dat is leuk. Als je dan een bovenbouwer leuk vind/schattig/knap dan geef je ze leuke bijnamen. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?