• voor Sam althans, een klasgenoot van me. hij gooide gister sneeuwballen bij een vriendin van me in de straat en eentje kwam tegen iemands raam, is de bewoner naar buiten gekomen en die heeft hem in zijn gezicht geslagen ;x ik vind het fuckign nergens opslaan, waar gaat het heen met de wereld -voelt zich oma-

    edit ; hij had trouwens nog steeds een vet dikke lip vandaag ;x

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 15:46 ]


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons op school is dat ook gebeurd, zoiets. Lang verhaal eigenlijk. Komt er op neer dat ze op elkaar geslaan hebben door een soort 'sneeuwballengevacht' en de een is door een raam geduwt geweest ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow, dat is wel een hele heftige reactie op zoiets kleins. ;3


    Protège moi de mes désirs.

    Wij zaten bij natuurkunde; zijn zo'n jongens buiten ook sneeuwballen tegen het raam aan 't gooien. Heeft die vent foto's gemaakt. Als ze gepakt worden zijn de zwaar de lul xd

    Haha, ik en Louise (een bitch die ik nu niet afkan) gingen vroeger uit verveling eens belletje trek doen. Dan moet je dus gewoon ergens bij mensen aanbellen en dan als een gek weglopen -joepie-. Maar we deden dat dus en gingen we bij een vrouw aanbellen en ons verstoppen achter zo'n laag hekje in de buurt. Haha, maar blijkbaar kwam die zoon van die vrouw net met de fiets aan en die had ons gezien, dus ging hij ons verklikken. Mensen lief, die vrouw was een kreng, ik werd bang van haar. :'DD


    All was well.

    sacred schreef:
    Wow, dat is wel een hele heftige reactie op zoiets kleins. ;3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons op school zit er een hele ster in het raam.
    En ik had vandaag nog een sneeuwbal in mijn nek, die ik er niet uitkreeg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt erg. De mensen van tegenwoordig. Het ging toch per ongeluk? Raar hoor! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Abnormaal:S


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    nerveus schreef:
    Dat is echt erg. De mensen van tegenwoordig. Het ging toch per ongeluk? Raar hoor! :O


    Nja en al ging het niet perongeluk, dan hoeft die kerel niet zo overdreven te gaan doen :X


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is echt een overdreven reactie van die vent. Er zijn genoeg kinderen die sneeuwballen gooien, en als er dan één per ongeluk op zijn raam komt, hoeft hij niet meteen te gaan slaan vind ik ;o