Waarom heeft iedereen het de laatste dagen over 'Bills nieuwe haar?' Want ik kan nergens een foto er van vinden, weet er iemand meer? Want, ik ben écht nieuwsgierig ;o
Hij kan gewoon z'n extensions uit de kast halen.
Nee, maar je hebt wel gelijk. Maar misschien is het nu net als bij Rette Mich/Der Letzte Tag en dat stond 'm wel goed. Als-ie maar wel een schuine pony houdt, ookal is-ie wat dun zoals bij die hanekam. :')
Ja, da's waar ;d
maar eigenlijk,
als bill het mooi vind,
vind ik het automatisch ook leuk ;x
haha.
katrnaSOUNDS schreef:
(...)
Haha ja, net z'n hairmate ;p
nouja, kvind het wel leuk dat ie soms veranderd, maar elke keer hou ik mn hart vast, want het is altijd zo extreem ;p
het is id wel exteem maar dat vind ik juist wel leuk.. ik heb gisteren een grote stap gezet ik had tyfus lang haar en ik ging voor de spiegel staan en nu heb ik laagjes een pony en er is echt meer dan 30 cm vanaf.... en da heb ik zelf gedaan... ik wil dat hem nog eens even zien doen
Da's waar. Maar ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Ik vond dat bij de Comets 2008 wel heeeel schattig, dat stijle zwarte. Maarja, we dwalen af. :')
Wooooohja ;o die waren zó cute!
en op het laatste ook, net voor hij zijn dreads had, was het zo ontploft een beetje, maar niet in piekjes, en dat vond ik ook wel klasse ;d
katrnaSOUNDS schreef:
(...)
Wooooohja ;o die waren zó cute!
en op het laatste ook, net voor hij zijn dreads had, was het zo ontploft een beetje, maar niet in piekjes, en dat vond ik ook wel klasse ;d
Jaaa, dat had-ie echt heel kort, dat haar. Niet kort in tegenstelling tot lang haar, maar kort van tijd 8D.
Echt jammer, want dat was zooo leuk :').