Waarom heeft iedereen het de laatste dagen over 'Bills nieuwe haar?' Want ik kan nergens een foto er van vinden, weet er iemand meer? Want, ik ben écht nieuwsgierig ;o
katrnaSOUNDS schreef:
(...)
Haha, ja dat vind ik ook.
Maar ik hoop écht dat hij eens niet een domme fout begaat, want ik zie een man niet snel extensions dragen ?;p
Die droeg Bill al bij Rette Mich (die tijd) volgens mij :'). Of bedoel je dat niet? Ik ben vaag.
i dunno, nog niet gezien... mja als hij weet nieuw haar heeft let him... als hij dat wilt... hij kan doorgaan tot er geen haar meer over is dus we zullen zien..
[ookal ben ik presies het zelfde Qua haar, 10.000 keer wat anders ]
kimmyENCoRE schreef:
i dunno, nog niet gezien... mja als hij weet nieuw haar heeft let him... als hij dat wilt... hij kan doorgaan tot er geen haar meer over is dus we zullen zien..
[ookal ben ik presies het zelfde Qua haar, 10.000 keer wat anders ]
Haha ja, net z'n hairmate ;p
nouja, kvind het wel leuk dat ie soms veranderd, maar elke keer hou ik mn hart vast, want het is altijd zo extreem ;p
Nee, hij zal gewoon net als ik spijt hebben van het 'haar te kort te knippen' als je van lang haar komt...
Naja Billa staat met alles wel , we zullen zien...
Hmm- stiekem hoop ik dat Tom ooit beseft dat zijn Dreads gewoon Tom waren ^^ en nu... naja- dat zal ooit ook wel Tom worden maar - zeurt en weet het en stopt er nu ook mee.-
Die droeg Bill al bij Rette Mich (die tijd) volgens mij :'). Of bedoel je dat niet? Ik ben vaag.
Haha, toch wel ;p
maar ik weet het niet, niet op gelet.
Ik bedoel maar, als hij zijn haar nu té kort doet, en hij merkt dat de fans enzo het niet mooi vinden -wat weird zou zijn- , dan kan hij er moeilijk een stukje terug aanplakken ofzo..
katrnaSOUNDS schreef:
(...)
Haha, toch wel ;p
maar ik weet het niet, niet op gelet.
Ik bedoel maar, als hij zijn haar nu té kort doet, en hij merkt dat de fans enzo het niet mooi vinden -wat weird zou zijn- , dan kan hij er moeilijk een stukje terug aanplakken ofzo..
Hij kan gewoon z'n extensions uit de kast halen.
Nee, maar je hebt wel gelijk. Maar misschien is het nu net als bij Rette Mich/Der Letzte Tag en dat stond 'm wel goed. Als-ie maar wel een schuine pony houdt, ookal is-ie wat dun zoals bij die hanekam. :')
Nee, hij zal gewoon net als ik spijt hebben van het 'haar te kort te knippen' als je van lang haar komt...
Naja Billa staat met alles wel , we zullen zien...
Hmm- stiekem hoop ik dat Tom ooit beseft dat zijn Dreads gewoon Tom waren ^^ en nu... naja- dat zal ooit ook wel Tom worden maar - zeurt en weet het en stopt er nu ook mee.-
Sorry voor de offtopic x]
Haha ja, stiekem hoop ik dat ook ;o
hij is nog steeds onwijs cute, maar de dreads maakten hem idd tom :')