• Ik vind het echt erg. Oo
    Dat was net even op tv. (één)
    Ze zeggen dat ze dat niet erg vinden maar dat weten ze toch niet, misschien vinden de hondjes die kleren juist vreselijk. ><'
    Naja, ikzelf vind het toch erg voor de hondjes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat niet normaal. Die beesten vinden het veel fijner om zonder kleding rond te wandelen!
    Misschien alleen maar wat voor in de winter, want sommige hebben amper vacht en vetjes :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja inderdaad, die hondjes kunnen niet praten. Ik vind het ook zielig, vooral als ze die hondjes helemaal kostuums aan gaan geven, en chiwawa's (weetniethoejehetschrijft) met kleren die zwaarder zijn dan hunzelf.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind het ook zo dom -.-

    Honden zijn er niet om aangekleed te horen.
    Als het wel zo was had God ze wel gescheept met kleren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 19:40 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, alleen gwn een klein jasje vo chiwawa's is nog goe, ma toch geen kleerkast, om die hondjes warm te houden ma eentje is toch goe! ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind dat ook dom. Begrijp niet waarom mensen dat hun honden aandoen ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn hond heeft een jas. :3
    Maar dat is omdat hij anders niet buiten wilt en met jas juist wel. Voor de rest is hij altijd naakt hoor. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OverMyHead schreef:
    Ik vind dat niet normaal. Die beesten vinden het veel fijner om zonder kleding rond te wandelen!
    Misschien alleen maar wat voor in de winter, want sommige hebben amper vacht en vetjes :3

    Ik vind het zielig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn hond heeft trouwens een veiligheids jasje, maar die is alleen voor als mijn vader hem 's avonds om 12 uur gaat uitlaten, dat hij opvalt zeg maar =3
    -maar die vind hij niet leuk om aan te doen-

    Ik zou mijn hond kleren geven als ik er één had? Als ze geen lang haar hebben en het niet al te zware kleren zijn, denk ik niet dat ze er zo'n probleem mee hebben. Maar ik zou er natuurlijk wel geen luipaardvel ofzo derop gooien hoor. :Y)(cat)


    All was well.

    Ik vind het alleen kunnen wanneer het te koud is om zonder naar buiten te gaan. Want die kleren zijn helemaal niet goed voor hun vacht, arme hondjes.


    You're a star in heaven.

    OverMyHead schreef:
    Ik vind dat niet normaal. Die beesten vinden het veel fijner om zonder kleding rond te wandelen!
    Misschien alleen maar wat voor in de winter, want sommige hebben amper vacht en vetjes :3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hé, dat heb ik ook gezien. Man bijt hond, toch?
    Ja, ik vind het echt niet kunnen.


    Never run out of reasons to smile...

    Dat slaat echt gewoon nergens op. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zielig voor het hondje is het.