• Mijn schoonzus is zwanger (van haar 4e kind) heel leuk maar nu..
    Mijn broer (haar man) wil dat ze het weghaald.. Ik snap zijn kant ook wel omdat ik weet dat ze het niet makkelijk hebbe met geld.. ze komen elke maand maar net rond.. hebbe een hele beestenboel thuis.. Hebben geen kamers meer dus dan moeten ze verhuizen.. en de auto word dan te klein dus die moet ook weg en er moet weer een andere komen... maar ze hebbe er gwn het geld niet voor...

    Mijn vraag wat zou jij doen als je met zulke dingen zit? weghale of houden?

    p.s weet niet waar dit hoord


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het nooit weghalen, ik zou het vreselijk vinden. Dan maar een slecht leven dan dat je weet tenminste weet je dat je kind nog hebt.

    En adopteren vind ik ook niks :x

    ik snap niet hoe mensen hun eigen kind kunnen weggeven, ookal hebben ze een slecht leven.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:54 ]


    You can run but not hide

    Krijgt het kind dan geen kindergeld ?
    Ik weet het niet hoor, op de ene manier kan je de baby zo niet houden, maar het laten weghalen is wel ernstig & je kan er spijt van krijgen ..


    None but ourselves can free our minds.

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.

    smileforme schreef:
    Krijgt het kind dan geen kindergeld ?
    Ik weet het niet hoor, op de ene manier kan je de baby zo niet houden, maar het laten weghalen is wel ernstig & je kan er spijt van krijgen ..

    Tuurlijk krijge ze wel kindergeld..
    maar de luiers en zo die komen niet aanwaaien ofzeuw.... en kan je van dat geld een nieuwe auto kopen? of een andere huis vinden?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Laat het.
    Doe dan de huisdieren naar een asiel of zo?
    Het is erg voor de dieren maar wat doe je in hemelsnaam met huisdieren als je in geldnood zit? Dat is toch dom? ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Laten komen en ter adoptie aanbieden. Abortus vindt ik erg. En je gunt het kind een goed leven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je kunt het kind dan toch ook naar een pleeggezin doen? Ik bedoel, als je het weghaalt is het een soort van moord. Maar als je het naar een pleeggezin stuurt heeft het kind wel het leven waar het recht op heeft.

    Ik zou het toch gewoon houden, ik zou geen abortus kúnnen doen. Maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat je dan zwanger wordt, ik bedoel oké ongelukjes gebeuren maar je kan toch een beetje extra opletten?


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Hmm, ik zou het niet weten wat ik zou doen in deze situatie, :S
    Langs de ene kant vind ik dat ze het kindje moeten weghalen, omdat ze weinig dingens is
    maar langs de andere kant zou ik het ook niet over mijn hart krijgen dat kindje weg te doen


    Your Butt is Mine!

    Rosebeat schreef:
    Als je het geld niet hebt, kun je het kind niet het leven gunnen wat hij/zij verdiend.
    Ik vind ook dat ze het weg moet laten halen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.