• Voor bluetooth,Want ik ben vorige week een kabel gaan kopen voor mijn corby maar toen ik het verbinde met de computer stont er op: Plaats eest de cd-rom in maar die was er niet bij,Ik ben terug naar de winkel gegaan en vroeg ik dus in de winkel waar die cd-rom was en de verkoper zei tegen mij dat ik bleutooth moet donlouden,Maar ik vind het dus niet wie kan mij helpen??

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:01 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Bluetooth kan je niet downloaden denk ik (; dat moet op je gsm staan en dat kan op je pc staan zo niet dan heb je een probleem en als je een kabel hebt hoef je toch geen bluetooth te hebben?


    Cowards die many times before their deaths.

    Je moet dan een bluetooth-stick hebben voor je computer en bluetooth op je telefoon hebben staan. Daarbij heb je geen kabel meer nodig, dus ik snap ook niet waarom die verkoper heeft gezegd dat je bluetooth nodig hebt maar je wel een kabel heeft verkocht. Nâh gut, misschien heb je ook wel een card in je telefoon zitten die je in je computer kan doen? Ik weet niet hoe de Corby werkt, sorry. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Je moet dan een bluetooth-stick hebben voor je computer en bluetooth op je telefoon hebben staan. Daarbij heb je geen kabel meer nodig, dus ik snap ook niet waarom die verkoper heeft gezegd dat je bluetooth nodig hebt maar je wel een kabel heeft verkocht. Nâh gut, misschien heb je ook wel een card in je telefoon zitten die je in je computer kan doen? Ik weet niet hoe de Corby werkt, sorry. (:
    Ik heb nu ook een kaartje gekogt maar ik kan geen bestanden van mijn kaartje naar de computer zetten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Je hoort er in ieder geval een cd bij te hebben gekregen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Je hoort er in ieder geval een cd bij te hebben gekregen.