• 25 januari moet ik twee tanden laten trekken, en de 28 word mijn beugel geplaatst ( blokjes ).
    Ik ben echt als de dood voor tandartsen en orthodontisten.
    Van de ene kant kijk ik vooral naar mijn beugel uit. Dan krijg ik tenminste rechte mooie tanden.
    Maar de pijn, daar ben ik écht bang voor. Al hoewel, ik weet dat tanden trekken en beugel opzich niet veel pijn doen. - ik heb al een beugel gehad -
    Iemand tips en ervaringen?
    Alsjeblieft niet neerzetten dat het pijn doet en dat je er altijd last van hebt etc. Want anders ga ik al helemaal niet meer.


    your eyes are like stars in the night.

    TREK.
    Ghehe, ik kom vanavond aan je bed, TREK zeggen :3
    Wil je ruilen? Jij ziek, ik tanden trekken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gewoon even doorbijten, denk aan die mooie, rechte tanden die je dan later krijgt. ;3


    Let the Night embrace you

    Een troost is dat je het na een tijdje niet meer voelt (:
    En als het echt te veel pijn doen kun je nog altijd pijnstillers nemen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb niks moeten laten trekken voor mijn beugel, in het begin doet t even n paar daagjes pijn bij mij ong. 3dagen, maar tussedoor heb je er eigenlijk geen last van hoor, in het begin dacht ik alleen als ik ging eten dat er iets kapot zou gaan ofzo, maar dat went ook, dus komt goed joh!:)


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Ik heb 4 kiezen laten trekken, en eigenlijk voel je er niks van. Ik ben ook teringbang voor die gasten, maar het viel mee. De verdoving voel je nauwelijks, en het tanden trekken voelt alsof iemand tegen je gehemelte aanpookt, heel irritant, hihi. Ik raad je wel aan meteen nadat je ze getrokken hebt, een pijnstiller te nemen, en een halfuur erna nog een... Anders ga je wel dood, maar het zelf doet geen pijn & de beugel... Well, daar wen je inderdaad vanzelf aan.. Oh en veel sterkte. :'D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:34 ]


    You move me ......... Kurt

    De eerste uren dat de blokjes zijn geplaatst, doet het geen pijn. Dan zou ik wat eten, want na een paar uur, kan je bijna niet meer eten. Dan zijn je tanden heel gevoelig en doet het pijn om te bijten. Na een paar uur begin je ook te voelen dat er effectief iets met je tanden gebeurt. Je voelt er een pijnlijke druk op. Gelukkig is dat al na 2 á 4 dagen over. Je kunt natuurlijk ook altijd pijnstillers nemen. Ook zal een beugel raar aanvoelen, het zal raar zijn om 'ijzer' constant tegen je lippen te voelen. Maar ook dit went heel snel. Het valt echt goed mee!

    Succes ;D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb 9 kieze laten trekken maar dat was onder complete verdoving(en dit niet neem ik aan).
    Gewoon rustig ademen en aan iets anders denken.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:37 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook al tanden moeten laten trekken en je voelt er niets van dus je hoeft echt niet bang te zijn. Je krijgt wel een prikje in je gehemelte zodat het wordt verdoofd. Als die je tand eruit trekt voel je echt niets! (en geloof me ik ben al kleinzerig) je hoort alleen gekraak. :'D
    En blokjes, doet niet echt pijn, maar is meer lastig. Vooral de eerste dagen, dan kon ik alleen papjes eten dus ik liet mijn avondeten mixen. :x en nee dat is niet vies!
    Elke keer dat het wordt aangespannen (om de maand) is het weer wat lastig.
    Ik ga eerlijk zijn, de eerste keren doet wel pijn.
    Maar dat raak je gewend. En na een paar jaar heb je zoals ik mooie rechte tanden. ^^

    Hopelijk krijg je niet hetzelfde dan als mij. Na mijn blokjes kreeg ik nog een draadje achter mijn boven- en ondertanden voor een leven lang ofzo. Oo

    Ohja, ik mocht toen ik blokjes had geen kauwgom kauwen (?) Mocht wel maar dan zonder suiker. Maar dat vond ik niet moeilijk want ik koop nooit kauwgom enzo. (:

    Succes. ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    O ja, tanden trekken doet geen pijn. _O_


    Only losers can act the way you do

    Tanden trekken opzich doet geen pijn, maar als de verdoving uitwerkt, dan doet het pijn en dan neem je een aspirientje. Je voelt de tandarts alleen een beetje in je mond wroeten. De eerste paar dagen kun je nog niet goed vast voedsel eten, maar na een week went dat wel.

    Als je een gehemelte verdoving krijgt. Die is vervelend. Ik ga er niet omheen liegen, maar echt. Ik haat verdovingen :x.

    Nja succes.

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    En na je tanden getrokken zijn heb je ook geen pijn. (ik de kleinzerige toch niet)
    Maar je bloedt wel hard. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nid schreef:
    Tanden trekken opzich doet geen pijn, maar als de verdoving uitwerkt, dan doet het pijn en dan neem je een aspirientje. Je voelt de tandarts alleen een beetje in je mond wroeten. De eerste paar dagen kun je nog niet goed vast voedsel eten, maar na een week went dat wel.


    Het is een hoektand en een voortand >.<
    Dus ik denk dat dat ook wel weer mee zal vallen.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het is een hoektand en een voortand >.<
    Dus ik denk dat dat ook wel weer mee zal vallen.

    Mijn twee hoektanden zijn ook getrokken hoor : ). Ik kon toen ook eerst geen vast voedsel eten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet donderdag 2 tanden laten trekken. *bang* En daarna krijg ik me blokjes beugel.

    Ik heb al een keer eerder een tand laten trekken en ik vond het zoo eng! En het deed zeer! Die verdovind doet zeer Oo En hoor je vet gekraak enzo! :'(

    Sorry niet erg gerustellend maar het is de waarheid.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:44 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het is een hoektand en een voortand >.<
    Dus ik denk dat dat ook wel weer mee zal vallen.


    Hoezo een voortand? 0.o


    You can run but not hide