• Ja, voor Frans moeten we een boekje van meer dan 60 pagina's lezen. In het begin van het schooljaar had de leerkracht dat eens gezegd, maar hij zei ook dat hij dat nog eens ging herhalen.
    Wel, vandaag hadden we dus Frans, zegt hij dat we 22 januari toets over dat boekje hebben.
    Wij natuurlijk allemaal klagen enzo, maar hij zei dat hij het gezegd had. En nouja, klagen helpt niet want hij wordt alleen maar bozer enzo ;x
    En nu moet ik dus in 17 dagen een boekje in het Frans lezen waar ik hoogstwaarschijnlijk toch niets van begrijp x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Frans is een kuttaal, vind ik. Ik laat volgend jaar Frans echt vallen ><
    Ik moet nog een Engels boekje lezen vóór volgende week vrijdag.

    maar succes, ik hoop dat het lukt ;3


    Destroy what destroys you.

    Klagen bij de teamleider? =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    de 25e worden twee tanden getrokken, en de 28e mijn beugel gezet.
    Let's switch, ik lees dat boekje en jij doet mijn dingen :3


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    de 25e worden twee tanden getrokken, en de 28e mijn beugel gezet.
    Let's switch, ik lees dat boekje en jij doet mijn dingen :3

    Volwassen tanden of melktanden? Melktanden doen geen pijn, dus das niet zo erg. Maar ik krijg volgende week ook ee beugel, dus we zitten in hetzelfde schuitje. (':

    ON: Ik snap het probleem niet zo, maar dat komt vast omdat ik goed in Frans ben en het gewoon begrijp en zo. Iedergeval; als het echt niet lukt gewoon samenvattingen opzoeken op internet, maar wel in het Frans. Want anders dan weet je nog steeds niet hoe je dingen moet bewoorden als je het over dat boekje hebt. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ben ook heel erg slecht, maar we hebben dit schooljaar al twee Franse boekjes moeten lezen en hebben er nog drie te gaan. :x

    Heb ook al vier boeken, een toneel en een leesautobiografie moeten dingensen voor Nederlands, ga nog een boek voor Duits moeten lezen en moet tegen volgende week een Engels boek lezen.

    Dus ik vind dat van jou nog extreme luxe, maar ik kan wel begrijpen dat je het heel kut vind dat je ineens dat boekje moet doen, zonder erop voorbereid te zijn. :')

    Zijn er geen samenvattingen op internet? :3


    blame the bully.

    Internet is een zege op dat klotegebied


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik moet een boek van 175 voor Engels :'D
    & Haal het van internet?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je hebt tweeënhalve week voor 60 pagina's, da's toch nog genoeg tijd? =D

    Dazzled schreef:
    Je hebt tweeënhalve week voor 60 pagina's, da's toch nog genoeg tijd? =D


    None but ourselves can free our minds.