Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
-
4 jan 2010 - 21:425 jan 2010 - 19:13
Waar gaat het over? Moord? Beesten?
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
5 jan 2010 - 19:14Snor schreef:
Mensen die hun eigen -intieme- lichaamsdelen eraf snijden
Waar gaat het over? Moord? Beesten?Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
5 jan 2010 - 19:15Ik heb 1 seconde gekeken of zo, en ik heb het afgezet. Ik voel me niet zo goed nu
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
5 jan 2010 - 21:10Creation schreef:
die heb ik al ee keer gezieiien AAAAAH ECHT VRCHIKKELIJKK
Als je nog een keer zo'n video reactie maakt, kijk dan 2 Girls 1 Cup, echt je gaat over je nek :'DLust tastes like tequila and love tastes like whiskey
5 jan 2010 - 21:12Nu wil ik het ook zien. Maar ik durf niet :x
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
5 jan 2010 - 21:13Hahaha jullie hoofden :')
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
5 jan 2010 - 21:15VoxPopuli schreef:
Hahaha jullie hoofden :')
xDwhahahaaha ja ik weet 't'Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
5 jan 2010 - 21:45Fictional schreef:
(...)Mensen die hun eigen -intieme- lichaamsdelen eraf snijden
Eindelijk -_-'
Dankje, gha weet perfect wanner ik dat is moet zien met een paar mensen dat ik ken5 jan 2010 - 21:49Is er ook een link van die video zelf? En van die '2 girls and 1 cup'?
Mysli zdes' uzhe ne vazhny
5 jan 2010 - 21:50Fictional schreef:
(...)Mensen die hun eigen -intieme- lichaamsdelen eraf snijden
Zie je dat ook echt helemaal?
Bah, dat ga ik dus echt niet kijken ;o[ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 21:51 ]
5 jan 2010 - 22:00Weetje, als je die gasten al in het wenus stampt, doet het al pijn. Maar dit... moet dat gewoon niet zelfmoord zijn? x'D En wat doen ze daarna? Hoe plassen ze? .____. Uit een kapotte wenus? :'D EEN GAT! HAHAHAAH.
I live for the applause, you will die for it.
5 jan 2010 - 22:03Ik weet zeker dat ik nachtmerries ga krijgen als ik dat filmpje ga kijken. Dus heel misschien binnenkort in een melige bui met vriendinnen ofzo, maar eerder ook niet :'D
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
5 jan 2010 - 22:04Shambhala schreef:
Weetje, als je die gasten al in het wenus stampt, doet het al pijn. Maar dit... moet dat gewoon niet zelfmoord zijn? x'D En wat doen ze daarna? Hoe plassen ze? .____. Uit een kapotte wenus? :'D EEN GAT! HAHAHAAH.
Waarom zijn jouw reacties altijd zo geweldig?I may not always be perfect, but I'll always try.
5 jan 2010 - 22:59Asylum schreef:
Is er ook een link van die video zelf? En van die '2 girls and 1 cup'?
Ja, ik heb een aantal pagina's geleden een bericht gepost met daarin de links. En het is gewoon 2girls1cup.nl. (:I don't need to explain myself, I know I'm right.