• 16 meisjes strijden om een hoofdrol in de nieuwe film Red Dress. Maar dat is niet alles, want Taylor Lautner is de tegenspeler in de nieuwe film.




    16 rollen:

    -1: Lisa McLordy
    -2: selena evans
    -3: Mitchy Elle Noway
    -4: Kimberley Von Vee
    -5: Delilah Collins
    -6: Samantha Gordon
    -7: Aylin hill
    -8: joanna delanno
    -9: Jewel Mandera
    -10: Renée Lisa Rome
    -11: Faye Hunter
    -12: Lynn van Kuik
    -13: Gini Kate Simpshon
    -14: London Snow
    -15: Christine Kova
    -16: Rachel Scarlett

    Dankje wel ik heb alle rollen <3

    Wat ik wil weten;

    Naam&Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Zus/Broers:
    Foto:
    Tekstje:
    Weetjes:

    Liefst geen emo / scene foto's

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:06 ]


    You can run but not hide

    Naam&Achternaam: Lisa McLordy
    Leeftijd: 16?
    Karakter: bijdehand, nieuwschierig, tikkeltje arrogant, speels, aardig, steund wel altijd haar vriendinnen.
    Zus/Broers: een grote broer David
    Foto: Lisa McLordy
    Tekstje: Hi! ik ben Lisa, ik ben 16jaartjes jong:'P ik heb één broer David, hij is geweldig. maar wel erg beschermend. ik acteer all bijna 8 jaar. maar wil er nu toch iets serieus mee gaan doen. vandaar dat ik in deze film wil spelen. maar goed ik hoop dat ik in de film kom!!
    maar nu moet ik m'n hond Daisy uitlaten DOEIDOEI!!!

    Weetjes: heeft een hond Daisy. houd van mode. vertrouwt mensen te snel.

    voor als de foto het niet doet
    http://www.dashdot.nl/blog/wp-content/gallery/fotomodel/fotomodel%20(36).jpg

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 17:35 ]


    To The Stars Through Adversity

    Naam&Achternaam: selena evans
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief aardig slim behulpzaam zorgzaam
    Zus/Broers: alex evans
    Foto: http://c.wrzuta.pl/wi14332/ae816dd500134d5e4a3e1834/0/chelsea%20staub
    Tekstje: heey ik ben selena ik woon al 17 jaartjes op deze wereld ik hou van dansen zingen tekenen acteren muziek maken ik wil heel graag in een film spelen ik heb een baantje bij een discoteek daar zing ik meestal en mijn broer alex die heeft met mij al 2 dueten opgenomen
    Weetjes: houd van zwemmen en is soms onzeker over zichzelf omdat ze vroeger gepest is.

    I want.. ^^
    Naam&Achternaam:Mitchy Elle Noway
    Leeftijd:17
    Karakter:Spontaan, Creatief, eigenwijs, helle eigen mening, Nieuwschierig, Flapuit, niet op haar mondje gevallen, Doorzetter.
    Zus/Broers:10 minuten oudere Tweelingbroer Dylan.
    Foto:Klikk
    Tekstje:
    Hii,.
    De naam is Mitchy Elle Noway om prescies te zijn.. Ik ben 17 jaar oud, net als mijn gewelsige tweelingbroertje dylan, waar ik heel veel van hou. Jha we zijn echt 2 handen op 1 beuk.
    Natuurlijk, heb ik wel een eigen leventje hoor.
    Waarin ik zingent dorheen ga.
    Zingen is mijn Passie. ik heb dan ook vaak lietjes in mijn hoofd, en nurie en zing de helle dag.
    Mensne kunnen dardoor aardig gek van me worden. Maar wat anderen ubberhaupt over me denken kan me neit zoveel schelen.
    Ik heb een helle eigen persoodelijkheid, waar ik trots op ben.
    Ik ben daarom ook heel zeker van mezef, en dat heb je ook wel nosig als Acties.
    Ja ik Acteer, tenmisnten. Als ik aan wat werk kan komen. het is namelijk al heel snel vol bij films.
    Daarom doe ik ook mee aan deze wetstrijd, en ga ik er voor 100% voor.
    XX.
    Weetjes: Houd zielsveel van haar hoend Barbie.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    IKKEEEEE !



    Naam&Achternaam: Kimberley Von Vee
    Leeftijd: 18
    Karakter: Behulpzaam, lief, nieuwschrierig, zichzelf waar ze ook is.
    Zus/Broers: Een broer hij is 20 jaar.
    Foto: Staat in mijn fotoboek
    Tekstje: Ik wil graag deze rol omdat ik uper veel van Acteren hou, en ik laat deze kans niet voorbij gaan, ik ben opgegroeid in nederland, maar kan super goed engels.
    Weetjes: Heeft kort haar, zwart geverft, eigen stijl, en let niet op wat anderen van haar denken, is creatief en houd van dieren en mensen, kan met iedereen opschieten, is niet bang om te zeggen wat ze wil.
    PS : Is super verliefd op Robert Pattinson-kent hem persoonlijk-, en fan van de twilight ateurs, vind Taylor een super schattige jongen, en zou het een eer vinden om met hem in een film te spelen
    XX

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 22:59 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    FOTOOOOOOOOOOO


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam&Achternaam: Delilah Collins
    Leeftijd: 18
    Karakter: koppig, grote mond, meestal vriendelijk, nieuwsgierig, moedig
    Zus/Broers: Twee oudere broers, een tweeling, Corry en Jake. & een jongere broertje Ben.
    Foto:http://www.fashionista.com/images/entries/marisa.jpg
    Tekstje:
    Delilah is de naam. Samen met mijn moeder en mij drie broers ben ik afkomstig van Nieuw-Zeeland. De relatie tussen mijn broers en ik is niet al te goed. We zijn constant in competitie met elkaar, alles is een wedstrijd. Of het nu het beste afwassen is of met het surfen. Surfen is mijn grootste hobby. Als ik surf voel ik me één met het water, ik hou gewoon van dat gevoel! Ik ben net 18 jaar geworden. Maar ik voel me nog helemaal niet dat volwassen. Later wil ik graag naar Rome verhuizen, het is er gewoon prachtig!
    Weetjes: Geboren en opgegroeid in Nieuw-Zeeland, Spreek zowel Engels als Italiaans. Wilt later in Rome gaan wonen.


    It's all for you, my butterfly.

    Naam&Achternaam: Samantha Gordon
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief en aardig, geeft iedereen gelijke kansen en is soms nogal naief. Ze is intelligent, dromerig en zal alles op alles zetten om te bereiken wat ze wilt. Ze is een doorzetter en kan er niet tegen als mensen doen alsof ze dom is, want ze is alles behalve dom. Heeft wel een eigen mening die alleen door middel van goede argumentatie verandert kan worden.
    Zus/Broers: Ze heeft een halfzusje van net 1.5 maand genaamd Faith.
    Foto: klik
    Tekstje: Hey, ik ben Samantha en ik ben 17 jaar oud. Ik doe momenteel the New York Film Academy. Acteren is mijn passie en ik leg mijn hart en ziel er dan ook in. Ik heb een babyzusje van wie ik zielsveel hou. Het gaat moeilijk worden haar achter te laten, maar uiteindelijk doe ik dit ook voor haar. Ik wil er zeker van zijn dat mijn familie altijd goed terecht zal komen. Ik ben op mijn 15e mijn vader verloren aan zelfmoord -mijn ouders waren al gescheiden-, iets wat me toen heel zwaar viel. Het heeft me uiteindelijk wel gemaakt tot wie ik ben en daar ben ik erg dankbaar voor.
    Weetjes: Speelt piano en gitaar, heeft een fotografisch geheugen en onthoud vaak nogal nutteloze feitjes. Ze spreekt vloeiend frans en heeft jaren op atletiek gezeten.

    Als deel 1 er is, kan ik dan een notificatie krijgen? Ö

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 16:24 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naam&Achternaam: Aylin hill
    Leeftijd: 17
    Karakter: stil, vriendelijk, creatief, weet wat ze wil.
    Zus/Broers: geen
    Foto: http://3.bp.blogspot.com/_1YVsUo1IUkg/SbO21wZmHuI/AAAAAAAAAA0/v1rY2FjoNlw/s320/Haley+Bennett.jpg
    Tekstje: Hey, ik ben Aylin Hill, ik ben 17 jaar en mijn passie's zijn Acteren, zingen fotograferen en schilderen. mijn ouders zijn zijn 4 jaar geleden gescheiden en mijn vader is daarna overleden aan een overdosis. ik zit op een acteurschool en heb in meerdere musicals en films gespeeld. Acteren is voor mij iets waar ik al mijn emoties in kwijt kan.
    Weetjes: Lievelingskleur is Blauw, ze kan niet tegen bloed en hoge geluiden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 13:56 ]

    Naam&Achternaam: joanna delanno
    Leeftijd: 18
    Karakter:lief, slim ,eigenwijs iemand, kan koppig zijn maar weet wat ze wilt en doet er ook dan altijd alles aan omhaar zin te krijgen, kan sluw zijn, en is soms niet op haar mondje gevallen
    Zus/Broers:1broer
    Foto: joana delanno
    Tekstje: zingen en acteren is mijn grootste passie,ik hou er mij ook veel mee bezig en vooral met acteren, ik zit nog steeds in de drama-academi,en het gaat er erg goed,ik speel in verschillende series ,maar dat is niet genoeg , ik wil mijn carriere beter en groter opbouwen door in een film te spelen, wie weet zal dat mij doorbraak zijn ?
    Weetjes: haat ruzies, en leugenaars


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Naam&Achternaam: Jewel Mandera
    Leeftijd: 17
    Karakter: vriendelijk, beleeft, grappig, sociaal, bijna altijd happy
    Zus/Broers: 4 broers, Tim (14), Jasper(15), Jonas(18), Matthias (20)
    Foto: Jewel
    Tekstje: Hi, Ik ben Jewel Mandera en ik ben 17 jaartjes en ik heb 4 broers en ik krijg nog een broertje, mijn moeder is 1 keer gescheiden, Ik, Jonas en Matthias zijn van de eerste relatie. Ik heb ook 2 hondjes, 2 katten en kippen. Ik woon op een boerderij, het is zeer gezellig, ik kom er altijd tot rust. Mijn hobby's zijn met de honden wandelen, acteren, zingen, lol trappen. Ik heb een hekel aan bussen en school, en aan ruzie's. Enja, dit is het zowat.. ^^
    Weetjes: 2 honden, 4 broers bijna 5, houdt van wandelen met honden, acteren, zingen en met vrienden weggaan.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 14:08 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Volledige naam; Renée Lisa Rome.
    Leeftijd; 14
    Karakther: Verlegen maar kan wel voor zichzelf opkomen, vrolijk, creatief, leergierig, behulpzaam, zorgzaam, aardig en positief.
    foto; Renée Lisa Rome en haar broer.
    Broers/zussen; Één oudere broer Cameron hij is 18 en ze kunnen het heel goed samen vinden. En ze heeft een (half)zusje die pasgeboren is dat zusje heet Yasmine.
    Tekstje; Hallo, mijn naam is Renée Lisa en ik ben 14 jaar. Ik heb veel hobby's maar mijn grootste hobby's zijn toch wel acteren, dansen, zingen en piano spelen. Ik heb donkerbruin haar met een rode gloed en blauwe ogen. Ik upload vaak filmpjes van mezelf op youtube. Ik heb één oudere broer Cameron hij betekend heel veel voor mij. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader heeft pas een kind gekregen met zijn nieuwe vriendin. Hun kind heet Yasmine. Met mijn moeder ging het niet goed meer na dit nieuws en met mijn vader wil ik niet veel meer te maken hebben dus ben ik bij mijn broer gaan wonen. Ik ben van mezelf erg verlegen maar ik kan me er wel overheen zetten, ik ben altijd vrolijk maar als je me beter leert kennen weet je wat er echt in mij omgaat. Ook bent ik zeer creatief, lief, zorgzaam en behulpzaam.
    Weetjes: Ze heeft een goed mode gevoel en is redelijk verlegen maar kan wel voor zichzelf opkomen. En haar moeder is ouders zijn Italiaans en ze spreekt die taal dan ook vloeiend net als het Engels omdat ze vanaf haar tweede al in Engeland kwam wonen. Ze heeft lichte sproetjes die alleen in de zomer zichtbaar zijn en ze is erg slank en maar 1 meter 60.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam&Achternaam: Faye Hunter
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Vrolijk, speels, nieuwschierig, grappig , heeft gevoel voor humor, kan heel brutaal zijn, lief, betrouwbaar, en helpt graag mensen, weet wat ze wil, creatief
    Zus/Broers: Een broer Sven (18)
    Foto: Faye Hunter
    Tekstje: Hallo, ik ben Faye Hunter. Mijn grote passie is acteren. Al vanaf mijn 3de begon ik ermee. Eers speelde ik alleen maar in reclame spotjes, maar later op mijn 6de vond ik mijn plek op ht toneel. Musicals vond ik geweldig. Daardoor kreeg ik meer intresse voor dansen en zingen - en daar ben ik nu dus ook mee bezig. Ook speel ik piano en een beetje gitaar.
    Ik heb bruin haar en een beetje een getinte huid. Toch heb ik ook lichte sproetjes - wat best bijzonder is voor mijn huidskleur. Ik heb hele lichte bruine ogen met een groene tint erin.
    Thuis, met mijn sociale leven gaat het prima. Een gelukkige famillie, een lieve broer, - ookalkan hij soms best irritant zijn - goed te eten, een mooi huis, lieve buren. Tsja, eigelijk is mijn leven perfect.
    Weetjes: Ze kan als de beste piano spelen en heel goed acteren. Ze is graag omringd door vriendinnen, n bij haar vriendinnen is ze erg geliefd en populair. Ze kan soms heel erg brutaal zijn - vaak tegen mensen die ze niet mag. En ze komt op voor haar vriendinnen. Verder woont ze in Florida - in Bay Bridge. Ze is ongeveer 1.75 en is slank en heeft een goed figuur.


    Alstublieft. Het lijkt me super leuk . ^^ <3

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 19:06 ]


    i love you. x ambiee

    Naam&Achternaam: Lynn van Kuik
    Leeftijd: 16
    Karakter: Stil, serieus,
    Zus/Broers: heeft een oudere zus, ze is negentien. Ze heet Sabine, ze is een lieve meid. Heeft mooi blond haar is slank en lang. We kunnen goed met elkaar opschieten, maar van binnen ben ik jaloers, ik had altijd als willen zijn zoals zij, ik ben het tegenovergestelde van haar.
    Foto: http://littleflair.deviantart.com/art/doll-s-dark-105656235
    Tekstje: Hoi, Ik heet lynn, ik kom uit Rozenburg. Ik ben het stillere type, ik praat alleen als dat absoluut noodzakelijk is, mijn eerste indruk op mensen is vaak nors,ongevoelig en koud. Ik vertrouw mensen niet snel en stel me dus niet open op. Ik ben heel serieus en maak me altijd druk over mijn toekomst, ik wil financiële zekerheid. Ik heb vaak maar een goede vriendin een uitgebreide vrienden kring vindt in onnodig, ik ben wel het leider type, rechtvaardig mijn vriendin is als mijn rechter hand. Emoties tonen vindt ik moeilijk,woede krop ik in mij op. Veel mensen vertrouwen mij niet omdat ik te stil ben, ik lijk wat te verbergen. Ik wil in de film om te bewijzen om net als mijn zus te kunnen zijn, ook al hoef ik dat aan niemand te bewijzen ik wil laten zien dat ik nog veel meer kanten heb.
    Weetjes: Winter mijn lievelings seizoen is, heel goed in tekenen is, goed emoties kan verbergen. Een enorme dieren liefhebber is, vooral van de wolf mijn favo dier, houdt ook veel van natuur, heeft ruimte en tijd voor mij zelf nodig, wil liever alleen en afgezonderd zijn.


    The Truth is always merciless

    Naam&Achternaam: Gini Kate Simpshon
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, Rustig, tikkeltje arrogant en kan een grote bek hebben.
    Zus/Broers: 1 Zus Calissa
    Foto: Gini Kate Simpshon
    Tekstje:
    Hi There, ik ben Gini Kate. Maar die Kate word er nooit bij gezegd. Ik ben sociaal en lief, maar word liever niet kwaadgemaakt, en als ik je niet moet; moet ik je niet. Punt. Mijn vader is Japanse en mijn moeder Amerikaanse. Ik kreeg de achternaam van mijn moeder, omdat mijn vaders achternaam moeilijk is voor een amerikaan om uit te spreken. Ik heb een zusje van 15, genaamd Calissa. Ik heb een vreselijke hekel aan haar en ben dus ook blij dat ik haar een tijdje niet zal zien.
    Weetjes: Ik houd van Wakeboarden & Shoppen.

    Naam&Achternaam: London Snow
    Leeftijd: 16. Over een maand 17
    Karakter: lief, verlegen, durft zeggen wat ze denkt, sociaal, nieuwschierig, grappig
    Zus/Broers: 1 broer en 1 zus
    Foto: London
    Tekstje: Hello, ik ben London en ben bijna 17 jaar =) Ik heb een moeder, vader en 1 zus en 1 broer, en een hond. Ik hou van boeken lezen en dasen (als ik alleen ben) Ik hou van men hondje en familie en vrienden. Ik hou niet zo van studeren, maar dat hoort nu eenmaal bij het leven en ook niet van mensen die overdreven gekleed zijn en van mensen met een grote mond en een klein hardje. Ik woon in een heel rustig stadje. Ik ben graag buiten, winter en zomer!
    Weetjes: Houdt van Snowboarden en surfen.


    Birdy in the sky..