• Dat ik met Chantou heb. ;x Want we hebben allebei zo <3 Chantou en zij <3 Bo in onze naam staan haha. But we hebben niet ofzo gewoon voor de lol. :'D En nu denkt iedereen hier dat ik lesbisch ben ;x
    Dikke mongolen hier maar oke haha :W


    when words fail, music speaks.

    Wat maakt het uit?
    Het gaat er om dat jij de waarheid weet toch? ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hahaha :'D


    You can run but not hide

    Haha! xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoiets had ik ook een keer in mijn msnnaam staan. Kreeg ik ook allemaal mensen van: 'Ben je lesbisch?'
    Zó grappig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, als twee meiden dat in hun naam hebben staan. Dan zegt niemand er wat van. Ze zeggen alleen wat als twee jongens dat zouden doen ;x


    Proud.

    Deed ik vorig jaar ook voor een hele poos met Lola (Zombie). Is vet grappig. c:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    euh. nou dat is echt een gezellige boel . (cat)

    sorry, ik snap het niet echt


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dan moet je ook niet reageren :W


    when words fail, music speaks.

    Ik snap niet waarom het zo hilarisch is dat iedereen denkt dat je op meiden valt.. wat is daar grappig aan? als ik vragen mag :x
    Ik bedoel het niet aanvallend hoor (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind dat juist niet grappig want ik ben het niet dus wil ik ook niet dat ze dat denken.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Ik vind dat juist niet grappig want ik ben het niet dus wil ik ook niet dat ze dat denken.


    Ik schreef haha, omdat ik het dom vind dat mensen dat gelijk denken. : )


    You can run but not hide

    Hmmmkay. oke ^^ Dat kan.


    The economy is suffering, let it DIE!