• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    Die ava's zijn gewoon voor de lol jongeh :')
    Heel drama meteen.

    Hélloooooo (doeg)


    Some people make the world special just by being in it

    Lordy schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet! Hoe kan dat ook? Als je eenmaal hier bent geweest wil je nooit meer weg!


    Jij bent geweldig, ik hou echt zoveel van je HAHAHA :3

    @Sonja
    graag gedaan joh :3


    We can only learn to love by loving.

    Shambhala schreef:
    Nog een keer dan maar: Het is de taak van de beheerder Rutger het aan haar te vertellen.

    Waarom bitchfight'en we eigenlijk? Omdat de MODs het haar niet hebben vertelt?

    Laten we het maar zingen: Ieeeeeeeeeeeedereeeeen is geliiiiijk, Woeeehoeeehoeee. Allemaal samen! Iedereeeeeeen...

    *Pumps*


    -Zingt mee.-


    everything, in time

    Enigma schreef:
    (...)


    -voelt zich nu een of andere heilige haha-


    Ik wil hem jatten :X


    I solemny swear i am up to no good

    HEY.
    Stomme kinders, gaat iemand me nog antwoorden op mijn vraag of ga je liever levenloos blijven verder doen? --' HOE OUD ZIJN JULLIE?

    Okay, nog even en het is gedaan met quizlet want nu ontstaan er dus 2 groepen... HALLELUJHA jullie je zin!


    -

    Manhattan schreef:
    (...)
    Yeah right. :')

    It's true. Ik heb niets tegen Taar tevens niet tegen Kirs. I just like the picture en om tegendraads te zijn. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sensible schreef:
    HEY.
    Stomme kinders, gaat iemand me nog antwoorden op mijn vraag of ga je liever levenloos blijven verder doen? --' HOE OUD ZIJN JULLIE?

    Drie (cat)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vindt dit dus nergens op slaan. o'o

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:34 ]


    Smiling but close to tears.

    Sensible schreef:
    HEY.
    Stomme kinders, gaat iemand me nog antwoorden op mijn vraag of ga je liever levenloos blijven verder doen? --' HOE OUD ZIJN JULLIE?
    bijna 14 :3

    wat was je vraag ?


    We can only learn to love by loving.

    Human connect to Human.

    Tara connect to sarcasme,
    you meet sarcasm and know what to do. (zoiets)


    everything, in time

    Sensible schreef:
    HEY.
    Stomme kinders, gaat iemand me nog antwoorden op mijn vraag of ga je liever levenloos blijven verder doen? --' HOE OUD ZIJN JULLIE?

    16 why do you ask? x]

    Sensible schreef:
    HEY.
    Stomme kinders, gaat iemand me nog antwoorden op mijn vraag of ga je liever levenloos blijven verder doen? --' HOE OUD ZIJN JULLIE?


    ik ben 2,, en jij ?


    I solemny swear i am up to no good

    Enigma schreef:
    (...)

    Jij bent geweldig, ik hou echt zoveel van je HAHAHA :3

    @Sonja
    graag gedaan joh :3


    HOU JE NIET VAN MIJ? (huil)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'